Jan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Siste frisørbesøk kostet meg 1090.Klipper ofte neglene, filer osv. Testa ut ansiktsmaske. Shava leggene (NB, aldri kjed dere i sommerferien) Skifter bokxer 2 ganger per dag. Bruker diverse hudprodukter. Skal alltid lukte godt. Bytter du boxern to ganger daglig? :O Dårlig i magan? Nope, er ikke dårlig i magen. Er bare noe jeg gjør av vane. Noe overrenslig person når det kommer til den delen der. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Eh, langt hår? Mitt er lengre en de fleste jentene jeg kjenner sitt... Uansett ble jeg 95 % bifil på en test på internett... Det sier vel sitt. Endret 4. oktober 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Liker å shoppe pc deler Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Liker å shoppe pc deler Det er vell ikke akkurat veldig feminint da. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 tja .. steller finger neglene og håret mitt.. det vil aldri det jeg vil Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Liker å shoppe pc deler Det er vell ikke akkurat veldig feminint da. Nei... men det er det mest feminime jeg finner på Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Liker å shoppe pc deler Det er vell ikke akkurat veldig feminint da. Nei... men det er det mest feminime jeg finner på Har vell hår på brystet du tenker jeg? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har vell hår på brystet du tenker jeg? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg drikker og spiser nesten bare light-produkter. IIK! Blir mer og mer kvinne for hver dag føler jeg... ha det til tomboy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg drikker og spiser nesten bare light-produkter. IIK! Blir mer og mer kvinne for hver dag føler jeg... ha det til tomboy Stakar du... Har bestilt pedikyr? <--staves slik? Må få orden på neglene mine....vertfall slutte å bite dem Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Må vel være at jeg liker å ha fine klær, but then again, who doesn't? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg liker ikke biler (ok, litt men ikke så mye) Jeg liker ikke fotball Jeg er ikke så glad i øl. Men eller er jeg veldig mandig.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Drikker Pepsi Max Har ingen interesse for biler. Endret 5. oktober 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg kan ikke fordra å shoppe o.l, noe som betyr at jeg ikke er særlig feminin. Men jeg liker Cola Light Lemon veldig godt... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Å giiiid. Lightbrus er jo sååååå femi! D'oh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå