Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg hadde langt hår før, men det har jeg lagt av meg.Ellers...hm...nada? Du er nokk bare en "manne mann" Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Shava leggene (NB, aldri kjed dere i sommerferien) UNNSKYLD MEG, MEN ÆSJ? Tja. Er det femi å bruke litt godlukt? Nja..tja..vil ikke si det. Kommer ikke på noe i farta.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Siste frisørbesøk kostet meg 1090.Klipper ofte neglene, filer osv. Testa ut ansiktsmaske. Shava leggene (NB, aldri kjed dere i sommerferien) Skifter bokxer 2 ganger per dag. Bruker diverse hudprodukter. Skal alltid lukte godt. Bytter du boxern to ganger daglig? :O Dårlig i magan? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg vil gå så langt som å si at Jan-Erik er litt feminin. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vel, jeg blir gråtkvalt når det skjer noe trist på filmer og serier og shit. Også er jeg ganske følsom. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Haha, det blir jeg også! Hvis det er en sånn trist film der en dør av sykdommer etter å ha kjempet lenge. Sånn typisk TVNorge-drit. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Hm.. tja.. Veldig opptatt av hva jeg har på meg Shaver ofte Viktig å lukte godt Veeeeeeeeldig opptatt av kroppen Tar sol en gang i blandt Steller negler og sånt ofte Men èn ting jeg lurer på.. HVORDAN er det mulig å bruke over 1000kr hos frisøren når man er gutt ?? Endret 3. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vel, jeg blir gråtkvalt når det skjer noe trist på filmer og serier og shit.Også er jeg ganske følsom. Jeg og. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vel, jeg blir gråtkvalt når det skjer noe trist på filmer og serier og shit.Også er jeg ganske følsom. Aaaaw! *kosemose på* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Meg da!? *bli gråtkvalt* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Meg da!? *bli gråtkvalt* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 *slå hardt på skulderen* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 altså. hvis alle samler seg i en klynge, så kan jeg kose alle samtidig Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hmmm. For å være ærlig virker dette litt skremmende Men er vel ikke noe bedre selv - Shampoo velges ut fra lukt - Jeg liker å dekorere (selv om jeg aldri har det ryddig) - Jeg liker meg på ikea og tenke på smarte løsninger - Neglene skal være rene (ikke når jeg kjører bil ) - Jeg liker å lage mat - Jeg liker å bake - Jeg ler av alt - Jeg liker å gå i finklær (dress, skjorter mv.) - Liker ikke fotball på den andre siden driter jeg i så mange andre ting at det oppveier det andre Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 elsker troika :!: Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg liker å dekorere hus i The Sims 2! Lenke til kommentar
chil Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg liker å dekorere hus i The Sims 2! fytti grisen, du kan like godt bare komme ut av skapet med en gang. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Tja... Selv så mener eg ikke at alt dette er feminint, men det er muligens mange som mener det og kulturen vår tilsier det muligens... Har begynt å spare til langt hår Er veldig svak (fysisk) Liker design(inkludert klesdesign) Har 3 sett med bukser, genser jakker, og tsjorter som matcher. Liker HIM, og det var en periode eg digget de skiggelig, nå sier eg kun at eg digger de for selvironiens skyld Synes egentlig ikke biler er sååå intresant. Ble 16 i januar, men har liksom ikke øvekjørt såå mye. Synes det ikke er så spennende. (Denne er det flest(særlig fattern) som har reagert på) Eg har selvkontrol og er ikke så voldsomt agresiv (dette har faktisk psykologer definert som feminint...) Trivest godt i selskap med jenter selv om det ikke er snakk om noe annet enn vennskap Kan være veldig følsom.... men også veldig kald Eg skriver dikt Eg bryr meg ikke om at folk synes at eg er femi Eg bruker parfyme(dvs. dedorant/aftershave) ei jente som reagerte på at brukte det ordet(parfyme). Spurte om eg var homo... Hun sa bla. at menn ikke skal bruke parfyme... Kan være håpløs romantiker.. Å se på fotball(og en del andre sporter forøvrig) synes eg er GRØSSELIG kjedelig. Stiller meg TOTALT likegyldig til om Norge vinner whatever cup eller ikke. (Men å spille fotball kan være litt gøy, men eg er elendig i det da ) Synes Kattunger/Valper er søøøte Endret 4. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå