Thlom Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Folk tror mat yrket er et manne yrke pga jamie oliver og trond moi... Jeg kjønnsdefinerer ingen yrker eller aktiviteter, det være seg matlaging, neglefiling, lakseoppdrett eller klatring. Men det er likefullt ett faktum at de fleste bakere er menn. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 *Vasker ansiktet morgen og kveld *Liker å lage mat *Driter i fotball Det var det jeg kom på i farten... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 *Vasker ansiktet morgen og kveld Jaggu om det er femi. Hardbarka menn vasker seg aldri de. Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ansiktsmaske ha ha. Jeg er å fra kristiansand pass så jeg ikke finner deg, blir det mobbing ja..... Jeg er sterkere en du så sikker på det Du trener kanskje på klubb david å spiser boler både til frokost å kvelds.. heh. Nei da bare vær så femi du vil tjihi.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Du trener kanskje på klubb david Trente der en stund ja... Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 jeg er også fra kristiansand, hvem skal vi mobbe? haddis men han påstår han er sterk så vil trenger kanskje flere...u get? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg gidder ikke alltid å klippe neglene, så de kan av og til bli litt lange. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) liker å lage mat, hvis jeg skal spise det selv og det ikke tar mer enn 10 min... som oftest pizza og i går klippet jeg tå neglene.. . Endret 1. oktober 2004 av andesam Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 jeg er også fra kristiansand, hvem skal vi mobbe? haddis men han påstår han er sterk så vil trenger kanskje flere...u get? hvor sterk er du haddis? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 La snille haddis være i fred. Kom på at jeg dusjer en del. femi. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Joda, hvor femi er jeg? Er en del jenter som mener at jeg er femi :S Bruker masse penger på hår og hårprodukter Må se bra ut på håret hele tiden Må lukte godt Digger å shoppe Må ha klær som ser noenlunde grei ut sammen Lar andre plukke opp ting for meg hvis jeg mister dem Driver på med turn, og delvis cheerleading (klarer noen å slå det?) Og for de som synes det å lage middag er femi, gjør jeg det nesten hver dag. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Driver på med turn, og delvis cheerleading (klarer noen å slå det?) Og sluffy er herved utnevnt til mest femi gutt/mann på forum.hardware.no. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg er ikke noe spess femi men: Jeg elsker å shoppe! Fotball Passer på hvordan shampoen lukter... Er kresen på klærne, går ikke i hva som helst. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Driver på med turn, og delvis cheerleading (klarer noen å slå det?) Og sluffy er herved utnevnt til mest femi gutt/mann på forum.hardware.no. Han har sikkert besøkt Camp Jim edit: det eneste femi ved meg må være at jeg shaver meg nedentil. Endret 1. oktober 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Joda, hvor femi er jeg? Er en del jenter som mener at jeg er femi :S Bruker masse penger på hår og hårprodukter Må se bra ut på håret hele tiden Må lukte godt Digger å shoppe Må ha klær som ser noenlunde grei ut sammen Lar andre plukke opp ting for meg hvis jeg mister dem Driver på med turn, og delvis cheerleading (klarer noen å slå det?) Og for de som synes det å lage middag er femi, gjør jeg det nesten hver dag. du er jo fra bergen så du kan sikkert ikke noe for det.. kom på en femi side, jeg liker HIM, det er rimelig bøg metal Endret 1. oktober 2004 av chil Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 kom på en femi side, jeg liker HIM, det er rimelig bøg metal Jaok... Men jeg kjenner ingen jenter som hører på HIM. Altså synes jeg ikke HIM er femi å høre på. Men du tenkte kanskje på noe annet da du skrev "bøg"? Lenke til kommentar
lugah Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 kom på en femi side, jeg liker HIM, det er rimelig bøg metal Jaok... Men jeg kjenner ingen jenter som hører på HIM. Altså synes jeg ikke HIM er femi å høre på. Men du tenkte kanskje på noe annet da du skrev "bøg"? HiM er ikke noe bøg metal nei, absolutt ikke! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Han har sikkert besøkt Camp Jim Søsteren til ei som gikk i klassen min før var på det Camp Jim greiene som gikk på TV. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Siden jeg bor i en rimelig harry by, er det mange som mener at jeg snakker på en feminin måte. Og noen veninner mener jeg burde være med i homsepatruljen siden jeg kan diskutere gutte-moter med stor iver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå