chil Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 I disse dager blir det mer vanlig at gutter også tar en del av jentenes hverdag.Personlig tar/gjør jeg ofte: *Anskitmaske *klipper å steller neglene *bruker et drøss med penger hos frisøren *lager middag til familien (nesten vær dag) *tar gjerne meg en tur innom spa osv så: Hvilke femenine sider har du? ansiktsmaske ha ha. Jeg er å fra kristiansand pass så jeg ikke finner deg, blir det mobbing ja..... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 jeg er også fra kristiansand, hvem skal vi mobbe? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nææææ, så søte dere er Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tja, noen ganger når jeg sover ligger jeg på siden med hodet mot venstre. Også drikker jeg vann noen ganger. Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg er veldig "kosete" Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Liker ikke foppball (sånn dere skriver det? ) Lurer på hvordan håret mitt ser ut Sparer til langt hår Var det mer da? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 er en sikklig harbaka Matcho mann Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) er en sikklig harbaka Matcho mann Harbaka faktisk Endret 1. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 ansiktsmaske ha ha. Jeg er å fra kristiansand pass så jeg ikke finner deg, blir det mobbing ja..... Jeg er sterkere en du så Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg bruker ansiktsvask. Dessuten er jeg rimelig opptatt av håret mitt, har flere kurer i det, bruker tusenvis av kroner hos frisøren. Liker også å kle meg vel, i følge meg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Når i svarte ble det "femi" å lage middag? Og hva defineres femi som? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Når i svarte ble det "femi" å lage middag? Og hva defineres femi som? Det å lage mat har vell aldri vært maskulint? Da snakker jeg ikke om å varme opp en grandiosa.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tror faktisk det finnes flere mannlige kokker enn damer.. Hm.. hm.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Tror faktisk det finnes flere mannlige kokker enn damer.. Hm.. hm.. Det kan jeg trygt si det ikke er... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg er veldig "kosete" Me too Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tror faktisk det finnes flere mannlige kokker enn damer.. Hm.. hm.. Det kan jeg trygt si det ikke er... OK, men det er i hvert fall ikke noe feminint ved å lage mat Mer feminint å bake kaker, dog Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg bakte meg en kake på onsdag. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 De fleste bakere er da vitterlig menn. Enkelte vil vel kalle yrket for mannemandig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Yrket ja.. men hvor mange gutter driver og baker kaker sånn på fritiden? utenom goophy da Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Folk tror mat yrket er et manne yrke pga jamie oliver og trond moi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå