Staalkontroll Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 I disse dager blir det mer vanlig at gutter også tar en del av jentenes hverdag. Personlig tar/gjør jeg ofte: *Anskitmaske *klipper å steller neglene *bruker et drøss med penger hos frisøren *lager middag til familien (nesten vær dag) *tar gjerne meg en tur innom spa osv så: Hvilke femenine sider har du? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Tja. Akkurat nå sitter jeg med bena krysset i jentestilling. Men sånn sitter jeg bare foran dataen pga. egnet bord, så ehhh... Mest femi med meg er vel at jeg henger oftere med jenter enn med gutter på skolen. Og så har jeg så mykt kvasifemi hår. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Konstant bekymret over håret mitt. Liker ikke fotball. Liker å kjøpe klær. Skikkelig engasjert hos frisøren etc Har en tendens til å si "æsj!" Vet ikke om alt dette kan karaktiseres som femi men. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Lurer alltid på hvordan håret mitt ser ut. Lurer ofte på hvordan jeg lukter Liker massasje Ser ofte på Ricky Lake med stort engasjement Liker ikke fotball ja.. edit: leifs Endret 30. september 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 I disse dager blir det mer vanlig at gutter også tar en del av jentenes hverdag.Personlig tar/gjør jeg ofte: *Anskitmaske *klipper å steller neglene *bruker et drøss med penger hos frisøren *lager middag til familien (nesten vær dag) *tar gjerne meg en tur innom spa osv så: Hvilke femenine sider har du? Hvorfor er dette feminime sider?, selv så tar jeg hverken ansiktsmaske, har dyre besøk hos frisøren eller drar på spa, men jeg skjønner meg ikke på folk som mener at gutter er femi fordi de tenker på sitt eget utseende. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Eh, langt hår? That's it?` Du er vell en sånn "manne mann" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 That's it?` Du er vell en sånn "manne mann" Nei, men jeg vet ærlig talt ikke. Får tenke på det litt til imorgen. Kanskje jeg bare _er_ femi? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 henger oftere med jenter enn med gutter på skolen. Det gjør jeg og. Det er da kos Lurer alltid på hvordan håret mitt ser ut. samme her. Liker ikke fotball ikke jeg heller Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Liker ikke fotball ikke jeg heller Hei! Jeg er da ikke femenin fordi jeg ikke liker fotball Fotball er bortkastet tid. Er en mann (øhmm, gutt?) og gidder ikke fundere på om det jeg gjør heller mot det feminine.. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hud & hårpleie (peeling, diverse produkter etc) Kroppspleie (steller hendene etc) Liker å shoppe Optatt av at ting matcher Liker å dekorere Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 /me liker og å shoppe Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 jeg er lesbisk. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 trener på trenings studio (det er da litt femi ?), liker ikke fotball, tenker hvertfall litt på hvordan håret ser ut... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hmmm *Koser meg med te og luktelys avogtil. *nypper baileys avogtil *Shaver godsakene. (er ikke femi i mine øyner men noen syns) Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Elsker å shoppe alt mulig! Fotball er kjedelig... Opptatt av utseende på ting. (femi?) Ellers er jeg litt av en veslevoksen kar. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Elsker å shoppe alt mulig!Fotball er kjedelig... Opptatt av utseende på ting. (femi?) Ellers er jeg litt av en veslevoksen kar. Og DU har valgt pondus som avatar? Over til meg: Følger øyenbrynhårenes vekst nøye (vil ikke ha unibrows) Løper som ei jente (har andre fortalt meg ) Liker homsepatruljen og andre bli-ny-programmer. SistepunktettilSnowDog ( ) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Fikk ei dame til å nappe øynebryna once og har hatt de sånn, dvs nappet de sånn som hun gjorde etter det. Barberer meg nedentil. Passer på å ha velstelte negler på fingerne. Digger å la ei dame file de. Har fått det inprinta fra hu jeg var sammen med før at jeg måtte ha matchende klær så passer veldig på hva jeg går i.. (hater det for før ga jeg faen og tok på meg det som lå nærmest meg på gulvet) Pleide å bruke lang tid på å fikse håret før, men så klikka det og jeg mista plutselig alt så nå er ikke det no problem mer. Liker å ha det ryddig rundt meg. (kun rundt pcbordet, resten av leiligheten ser ut som et helvete) Alt jeg kom på i farta.. EDIT: jo, også liker jeg marlboro light.. Endret 1. oktober 2004 av lperik Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) hmm Jeg dusjer nesten vær dag. Så liker jeg pussy "cats" Endret 1. oktober 2004 av chil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå