SupremeX Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Jeg og en kompis sitter å diskuterer om cputestene i 3dmark 03 og 05 har noe å si for den endelige scoren. Altså, testene etter gametestene, har de noe å si for scoren? Personlig mener jeg at de ikke har det, mens han mener at de har det. Endret 30. september 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Du får samme score om du avbryter etter game testene, som du hadde fått om du hadde tatt hele greia. Bare å prøve selv om du ikke tror meg Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Da hadde jeg rett da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Nei, det er kun game-testene som teller på den scoren alle ser på. Sånn var i det i 01 og 03 også. Avbryter du får du ingen score, må kjøpe fullversjonen for å slippe cpu-testene. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Avbryter du får du ingen score, må kjøpe fullversjonen for å slippe cpu-testene. Hvis du avbryter etter mother nature i 3dmark03 så får du score ja. Samme opplegget når den tredje gametesten i 05 har kjørt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hvorfor er det ikke sånn hos meg da? Har fullversjon av 03 og 05, men kjører jeg alle testene og avbryter når den holder på med CPU-greiene kommer det ingen score. Teit. Men CPU-testene har ihvertfall ikke noe å si på den scoren folk flest viser frem. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Godt spørsmål SupremeX, jeg har lurt litt på det en stund jeg også Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Du får ingen poengsum i en dialogboks, men en annen boks der det står et eller annet. Klikker du vekk den, så står poengsummen din i selve 3dMark-vinduet et sted. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hmm, jeg er kompisen som har vært litt uening i dette... Jeg baserer mitt utsagn på at jeg for det første får så veldig forskjellige poengsummer når jeg avbryter og ikke avbryter. Har også snakket med en god del andre folk som er meget inne på IT, som mener at CPU-testene har noe og si for den endelige poengsummen. Et til lite arrgument, hvis du har overklokket som bare H kan du jo ikke komme å påstå at du har greid den scoren hvis maskinen crasher hvis du kjører alle testene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvis du går inn på ORB ser du det står to poengsummer den. En der hvor hardware akselerasjon blir brukt, den vi bruker, og en CPU-score under. Selvfølgelig har CPU også litt å si for game-testene først, men der blir skjermkortet brukt hovedsakelig, ikke CPU. I de siste testene går det kun på CPU, og hva du får der har ingenting å si for 3D-scoren. Er ikke vits å mase mer om det. Lenke til kommentar
smy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 cpu test har veldig litt å si jeg kjøre uten de ork ikk se lagging Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 klipp Da kan jo du bare maile futuremark og få bekreftet at det jeg og alle andre i denne tråden sier, ikke sant? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Et til lite arrgument, hvis du har overklokket som bare H kan du jo ikke komme å påstå at du har greid den scoren hvis maskinen crasher hvis du kjører alle testene. Kommer man seg igjennom 3dmark testen så har du jo greid tråden? Man kan jo også ta "kjøle" pauser unerveis da... (kjøre 1 og 1 test..) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Kommer man gjennom de relevante testene(gametestene) så har du jo greid scoren du får, uansett om det er ustabilt eller ikke. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kommer man gjennom de relevante testene(gametestene) så har du jo greid scoren du får, uansett om det er ustabilt eller ikke. Vil ikke si meg enig her da... Vil ikke si at du kan skryte av en score du ikke har på et staiblt system! Er jo ikke no vits i å klokke så høyt at maskinen krasjer når du rører på musa?! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Kommer man gjennom de relevante testene(gametestene) så har du jo greid scoren du får, uansett om det er ustabilt eller ikke. Vil ikke si meg enig her da... Påstår du at man ikke får scoren da? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ikke det jeg mente, altså hvis systemet er så ustabilt at du ikke greier CPU-testene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå