elvis! Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Mange ganger jeg skal ta bilde med s65'en min blir de nærmest svart-hvite.. Kan dette bli bedre med softwareupdates tror dere? (eller ligger det i det mekaniske?) Kjører bare fw 11 foreløpig... Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kameraet skal være forbedret i FW16. Mye bedre bilder i dårlig belysning i allefall. 3D java er mye kjappere og man kan spille video directe fra RS-MMC osv... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 man kan spille video directe fra RS-MMC osv... Det kunne man fra før og da..., men i hakking. Men har kameraet fått nattmodus nå eller? Lenke til kommentar
khaave Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har S65, har litt problemer den henge fast/låst ofte, så hvordan kan man se software versjon på S65? Dårlig farge på kamera, bedre farge på nye software? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har S65, har litt problemer den henge fast/låst ofte, så hvordan kan man sesoftware versjon på S65? Dårlig farge på kamera, bedre farge på nye software? *#06# gir deg informasjon om mobilen, bl.a. firmware-versjon. Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Kameraet skal være forbedret i FW16. Mye bedre bilder i dårlig belysning i allefall.3D java er mye kjappere og man kan spille video directe fra RS-MMC osv... Når er fw16 på markedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå