Hotvedt Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 LGe eller BenQ Jeg hadde bestillt benQ saken, men avbestillte til fordel for lg'n.. hvilken skjerm er egentlig best? grunnen til valget er at jeg liker designet til lg'n best, og for den hadde 12 ms og litt bedre kontrast.. hva er egentlig best? LG vs BenQ! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg ville tatt BenQ på bakgrunn av specsa... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 hvorfor det? alle speccsa er jo bedre på LG'n, derfor jeg bestillte den.. Hva er generelt best av LG og BenQ på skjerM? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 LGe eller BenQ Jeg hadde bestillt benQ saken, men avbestillte til fordel for lg'n.. hvilken skjerm er egentlig best? grunnen til valget er at jeg liker designet til lg'n best, og for den hadde 12 ms og litt bedre kontrast.. hva er egentlig best? LG vs BenQ! Dette stemmer sikkert, men det kan ligge mye mer i dette med valg av LCD en bare kontrast, design, og etterslep. Men sikkert ikke noe dårlig valg. Lenke til kommentar
mikehunt Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Noen som har erfaring med Samsung 910N? Er klar over at det er dårlig responstid, men bruken her er stort sett irc og internett, så ser ikke helt poenget å bruke tusen kroner ekstra for kjapp responstid. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hvorfor det? alle speccsa er jo bedre på LG'n, derfor jeg bestillte den.. Hva er generelt best av LG og BenQ på skjerM? Trodde du linka til LG 1910S, ikke 1915.. Da er jeg mer ambivalent.... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 koster temmelig ca det samme da.. så at man betaler 1000 kr ekstra for bedre responstid stiller jeg med uforstående til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå