Hammet Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei.. Jeg bor langt ute på landet uten mulighet for å få ADSL. .Lurte på om det er en eller annen mulighet for å få raskere internett enn ISDN er så dritt lei den crappy dritt hastigheten Lenke til kommentar
chma Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 du kan jo kjøre 5 dobbel isdn linje, men det er helvettes dyrt........:smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Ikke mange alternativer dessverre... (jeg sitter fortsatt med ISDN selv, men kun ut sommeren ) Ett alternativ er parabol, men da må du fortsatt ha ISDN linja for å surfe (ettersom du kun kan laste ned med de eksisterende tilbudene). Litt avhengig av hvor du bor, kan det jo hende at du kan få trådløst bredbånd? Sjekk litt rundt...kanskje du er heldig og det finnes noe sånt rundt deg. Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Det billigste blir nok å flytte Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 22:05, Hammet skrev:Hei..Jeg bor langt ute på landet uten mulighet for å få ADSL. .Lurte på om det er en eller annen mulighet for å få raskere internett enn ISDN er så dritt lei den crappy dritt hastigheten ja du kan sikkert bruke satelitt,du kan bare laste ned med d systemet her i norgeKjetil Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Du kan begynde å studere informatikk. Har 100Mbit/s. Skal love det går unda :grin: Du kan sjekke om det kan bygges ut ADSL, men tviler på det om det er langt ut på landet liksom... Ellers er det vel mulig med satelitt, men det er nok dyrt. Lenke til kommentar
Hammet Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 OK.. satelitt er villig til å betale en del.. bare si meg hvordan i jeg får tak i det?? har hørt at det er mulig, men hvordan?? si meg det er dere greie.. Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Du kan jo starte egen bedrift og skaffe deg trådløst bredbånd fra 5300kr og oppover (husker ikke helt hvilket firma som leverte det). Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 23:03, Hammet skrev:OK.. satelitt er villig til å betale en del.. bare si meg hvordan i jeg får tak i det?? har hørt at det er mulig, men hvordan?? si meg det er dere greie.. http://www.europeonline.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå