Anders Leipsland Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 22:53, hrichard skrev:anders, skriking eller ikke.kanskje han gjorde en feil da? ja han gjorde en feil og jeg gjør ham oppmerksom på det i tilfelle han ikke var klar over det. Samtidig fungerer innlegget mitt som en "skjennepreken" dersom han gjorde det med vilje. Quote: har vært ute for slikt før, hvor capslock sto på ved en feiltakelse a) du kan editere innlegg B) du ser da på skjermen hva du har skrevet. Du sitter ikke på en skrivemaskin fra 1972.... c) om dette faktisk skulle vært et uhell så gjør han det ikke senere og da er problemet løst. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Opera: [*]Pop-Up stopper [*]Downlaod manager [*]Mouse guestures [*]Faster browsing [*]etc... Lenke til kommentar
telifia Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 21:57, ericc2233 skrev:jeg er så lei alle pop up reklamene som dukker opp. finns det et bra prog som funker bra mot det?? Det beste antipopup programmet jeg har prøvd er ZoneAlarm (Brannmur) Med dette programmet slipper du også å laste ned allverdens reklame på de fleste sider.. :smile: NB: Du må ha nyeste versjonen av ZoneAlarmPro! PopupStopper fra Panicware er også bra, men jeg mener det enten stopper for mye, eller så fungerer det ikke helt som det skal (dersom man kjører det på den mindre agressive instillingen) Lenke til kommentar
b_naimy Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Vis du går på internett instillinger og velger manuell sikkerthets valg,der tar du bare og kryser av active scripting.Da slipper du de plagsome viduene som stadig dukker opp:-) Den eneste ufordelen er at du kan få litt problemer med noen internettsider som krever at active scripting er på:-/ Lykke til MVH Bashir NaIMY Lenke til kommentar
Smoothly Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Har prøvd PopUpCop i lang tid med godt hell. Fordelen med PopUpCop i motsetning til å legge inn sperrer for ad's o.a. i IE eller brannmuren, er at du hele tiden har kontrollen via PopUpCop's meny i IE. Her kan du styre hvilke sider som skal ha tilgang til acitveX, scripts, java, flash, osv. Og du kan "disable" den når du skal inn på eks. "Skandiabanken" og andre "trusted sites". til slutt må jeg ta med at den har en "one buttom, clear cache" funksjon. http://www.popupcop.com Lenke til kommentar
AJH Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg har lest at du kan bruke en fil som heter "hosts". Denne filen er egentlig ment for å gjøre surfing kjappere ved å ha riktip IP til dine mest besøkte internettadresser... Men hvis du bruker denne riktig kan den stoppe popups ganske effektivt... Du legger inn ad-serveren og "tilhørende" IP, bare at du setter IP'en til 127.0.0.1 (localhost)... Mao du refererer reklamesiden til din egen maskin... Jeg har en ganske oppdatert fil hjemme... Bare send meg en mail hvis du vil ha den... [email protected]... Lenke til kommentar
marwin Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Selv bruker jeg Norton Internet Security 2002 sin Ad-Blocking funksjon. Fungerer helt utmerket både på pop-ups og bannere. Har også en drag'n'drop funksjon der du kan dra de popupene den ikke tar slik at de ikke kommer igjen. Lenke til kommentar
Viva Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 22:42, alansmith skrev:For oss som bruker IE er Pop-Up Stopper Pro det klart beste valget synes jeg!Du finner den her: http://www.panicware.com/ Enig, denne er best!! Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Vel Adsgone synes jeg må være den beste. Ikke bare stopper den popup's, men også reklame på sidene. Også de der som presser seg nedoever og forskyver hele sida. Genialt program til folk flest ( vi som bruker IE) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 23:12, ATWindsor skrev:Det er sagt før og jeg sier det igjen: Opera. Stopper popups, er norskt, har gesture commands (du går aldri tilbake etter du har begynt å bruke de), kjappere, støtter png på en ordentlig måte.AtW har brukt opera,men d er en stund siden,fordelen med IE er at når du først har lært å bruke den er d veldig kjedelig å begynne med opera for å lære d og,opera var bra den,d er også netscapeKjetil Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 En annen irriterende ting er programmer som lastes ned og innstalleres av seg selv! F.eks. Gator og noe jeg tror hette "LOP" som du kunne brukes som søke motor, men var umulig å avinstallere på vanlig vis. En kompis sa han måtte laste ned noe fra nettet for å avinstallere dette. Er slikt lov? <-dumt spm. ? VELDIG irriterende ihvertfall! Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Ad-aware er et program som effektivt leter opp og fjerner spyware som automatisk legger seg i registeret. I tillegg er det gratis. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-15 21:01, tibbs skrev:Ad-aware er et program som effektivt leter opp og fjerner spyware som automatisk legger seg i registeret. I tillegg er det gratis. nei ikke pro,er et tillegs program som heter ad-watch,d som er fint med d er at du ser når spy ware er blitt instalert.Kjetil Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Ville bare legge til et spørsmål om reklame. Har firmaer virkelig LOV til å drive med den slags reklame ?? pop up som dekker hele skjermen... Det kaller jeg for spamming, de "trøkker" jo reklamen opp i tryne på deg. Jeg var å surfet på nettet for noen dager siden og plutselig hopper det opp en TELENOR reklame som dekket hele skjermen, den minimerte seg selv etter noen sekunder....men det får jo være grenser!! Greit nok med reklame på hjemmesider men jeg tenker sjefen i Telenor hadde blitt forbanna hvis Tele2 hadde klistret opp en svær Tele2 reklame på døra hans. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Etter å ha prøvd endel pop up stoppere, har jeg kommet til at Popup ad-filter er den beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå