Gå til innhold

POP-UP REKLAME!HVORDAN BLI KVITT DET?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-13 21:57, ericc2233 skrev:

jeg er så lei alle pop up reklamene som dukker opp. finns det et bra prog som funker bra mot det??

Det finnes programmer har jeg hørt som gjør denne jobben også for IE,.. men enten koster det penger eller så er den på langt nær så effektivt som den i Opera !!!!!!!!! - F12 liksom så endrer man bare,.. bedre får man det nesten ikke,...

http://www.opera.com - last ned viss du ikke har allerede

Lenke til kommentar

Den beste løsningen er vel forstatt OPERA :smile: De små rare Popup Ad Filter ol. programmene er ikke helt perfekte. Før brukte slikt program og IE, men Ad Filter programmet var ikke smartere enn at den faktisk hindret MEG i å åpne nytt IE vindu :wink: Man kan si det stoppet "pop-up'ene" jah! Som de fleste skjønner er OPERA bedre. Der fungerer det som det skal. Eneste minuset med det er at det er et lite helvete å lage web sider som er fullt kompitable med Opera.. heheee..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-13 23:13, mFaFa skrev:

Den beste løsningen er vel forstatt OPERA :smile: De små rare Popup Ad Filter ol. programmene er ikke helt perfekte. Før brukte slikt program og IE, men Ad Filter programmet var ikke smartere enn at den faktisk hindret MEG i å åpne nytt IE vindu :wink: Man kan si det stoppet "pop-up'ene" jah! Som de fleste skjønner er OPERA bedre. Der fungerer det som det skal. Eneste minuset med det er at det er et lite helvete å lage web sider som er fullt kompitable med Opera.. heheee..

i pop-up stoper holder du bare ned ctrl samtidig som du trykker på en side som skal åpnes,d er da ikke så vankelig.

Kjetil

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-13 23:30, Kjetil Lura skrev:

i pop-up stoper holder du bare ned ctrl samtidig som du trykker på en side som skal åpnes,d er da ikke så vankelig.

Kjetil

Jaja.. vet ikke om det var sånn i programmet jeg fant. Men skjønner meg ikke på dere som sverger til IE (!) Farlig bra program veit jeg. Må drive å laste ned andre programmer for å få programmet til å fungere akseptabelt :grin:

exploder.gif

[ Denne Melding var redigert av: mFaFa på 2002-05-14 14:18 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...