Leetrune Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 går det an og bytte ut de glasset til oled-skjermen, jeg har vært uheldig og knust det. eller bytte ut det dekslet forann der. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 går det an og bytte ut de glasset til oled-skjermen, jeg har vært uheldig og knust det. eller bytte ut det dekslet forann der. Tror jeg kan bli dyrt ass, forsikring ? har du det ? da kunne du sikker fått det fiksa med det vis ikke må den sendes inn noe sted og jeg TROR at du må bytte hele flippen jeg da men Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 ånei de er sleipe de folka dær ja, uhm.. =/ Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 koster hvertfall 1600++ for og skifte på en e100... Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 sattan =O Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kommer ann på, Hvis det er selve OLED displayet og ikke bare det yrte glasset (på dekslet) så blir det dyrt, er det bare det ytre glasset, så koster det skitt og ingenting Kan byttes selv og. Men som sagt er OLED siplayet skadet, så blir det dyrt. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 ohh, det var bra og høre. oled-skjermen er i tipptopp stand. Bare yttre glasset som er fucka.. hvor skal jeg gå for og få kjøpt de hen da? elkjøp ellerno? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ohh, det var bra og høre. oled-skjermen er i tipptopp stand. Bare yttre glasset som er fucka.. hvor skal jeg gå for og få kjøpt de hen da? elkjøp ellerno? `Mai tror ikke det du må kansje lage det selv eller bestille fra supporten til samsung eller noe ? er ikke sikker men Elkjøp har den garantert ikke Lenke til kommentar
Bob Broker Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kommer ann på, Hvis det er selve OLED displayet og ikke bare det yrte glasset (på dekslet) så blir det dyrt, er det bare det ytre glasset, så koster det skitt og ingenting Kan byttes selv og Det stemmer nok ikke. En kamerat knuste akkurat glasset på samme telefon. Displayet var like fint men glasset var så dyrt å bytte at han tok det på forsikringa. Så det klarer du nok ikke å bytte sjøl om du i det hele tatt klarer å få fatt i et slikt glass. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 ahhsssjhjjj... noen som er HELT sikkre her egntlig =/? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ahhsssjhjjj... noen som er HELT sikkre her egntlig =/? NEI men høres ut som du bare kan ringe supporten Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Er det noen som er sikre så er det samsung norge. Hvorfor spør man ikke de over telefon før man spør her? Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) fordi man er dumm og ikke tenker på sånnt. trodde man kunne spørre her jeg, så det så.. Endret 1. oktober 2004 av Leetrune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå