Nitrisious-E Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Maskin stod på i hele dag, og når jeg kom hjem, måtte jeg jo selvfølgelig høre på radioen..Dette gjør jeg gjennom pc'en, og ante ingen fare. Men så dro jeg igjen da, og når jeg da kom hjem igjen og skulle spille, så kom det jo ikke ett pip ut av headsettet?? Hvorfor ikke!?? Lettere å spøre om dere kanskje har noen ideer.. Har gått igjennom hjelp og støtte innen XP hjelperen, men det hjalp ikke særlig. Innebærte drivere osv.. Noe som jeg faktisk la merke til, er at det kommer BARE lyd, når jeg bruker radioen?? Håper på tilbakerespons! Tenk dere i samme situasjon med en pc uten lyd.. Settes stor pris på i tilfelle..!! (C-Media Wave Device) Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Maskin stod på i hele dag, og når jeg kom hjem, måtte jeg jo selvfølgelig høre på radioen..Dette gjør jeg gjennom pc'en, og ante ingen fare. Men så dro jeg igjen da, og når jeg da kom hjem igjen og skulle spille, så kom det jo ikke ett pip ut av headsettet?? Hvorfor ikke!?? Lettere å spøre om dere kanskje har noen ideer.. Har gått igjennom hjelp og støtte innen XP hjelperen, men det hjalp ikke særlig. Innebærte drivere osv.. Noe som jeg faktisk la merke til, er at det kommer BARE lyd, når jeg bruker radioen?? Håper på tilbakerespons! Tenk dere i samme situasjon med en pc uten lyd.. Settes stor pris på i tilfelle..!! (C-Media Wave Device) reinstall windows + backup vil nok hjelpe tenker jeg! Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 plugg i høytaler kabelen. Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 plugg i høytaler kabelen. Spar meg.. Problemet er uansett løst. Gikk tilbake til ett gjenopprettingspunkt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det som sikkert hadde kunnet hjelpe er å restarte maskinen, eller sjekke om det er noen innstillinger i lydkortet som har forandret seg. Flott at det ordnet seg, skulle akkurat spørre om du hadde husket på å slå på høytalerne :!: (spøk selvsagt) Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Det som sikkert hadde kunnet hjelpe er å restarte maskinen, eller sjekke om det er noen innstillinger i lydkortet som har forandret seg. Flott at det ordnet seg, skulle akkurat spørre om du hadde husket på å slå på høytalerne :!: (spøk selvsagt) Sjekket både innstillinger og re-startet 5 ganger, da så jeg det som en eneste utgang å "gå tilbake i tid" eller om helt krise, sette maskinen helt tilbake sånn som den var når jeg fikk den. Ellers takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå