Gå til innhold

Dette er sykt, stolt av vannkjølinga mi!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du har asus kort....

Tror ikke du skal ta de temperaturene for god fisk, hvis du har cpu temperatur 2 grader over lufttemperatur etter mange timer belastning.

Det er nok mer eller mindre umulig (ikke for å kverulere)

Har selv P4C800-e deluxe, og kom over 50 grader med en prescott 3.0E @ 3,75, til vanlig er tempen i følge sensorene på ca 26-30 grader med litt belastning.

Her er nok grunnen til at temperaturene blir så "nice"

http://www.bleedinedge.com/reviews/abit_as...s_temps_01.html

(ser linken er død akkurat nå)

Hvilke komponenter har du i vannkjølingen din ?

Lenke til kommentar

Vel, har selv et asus kort, og bruker også Probe. Har også en tempsensor montert. Synes temperaturene mine virker veldig reèlle, Probe viser ca 2 grader mer enn sensoren, og dette er jo logisk siden sensoren er på undersiden av cpu, mens sensoren er rett ved siden av core. Men dette trenger ikke nødvendigvis bety at det er riktig i ditt system :)

Uansett, 2 grader over romtemp med det systemet er relativt urealistisk. Så ville ikke ta den tempen for god fisk :/

Lenke til kommentar

Beklager å måtte si det , men det spiller liten/ingen rolle hvilket hk han har for den tempraturen der er umulig å oppnå selv med vannkjøling .

Du snakker her om de temp jeg opererer på da har jeg radiator nede i en kjellerbod og en vanntemp på ca 8 grader og ja jeg har valgt på øverte hylle da jeg satte sammen vannkjølinga .

Den blokka du har er ok , men ikke av de beste .

Så nok en gang må nok skuffe deg der ja .

Du kan trygt plusse på 10 grader, da begynner vi å snakks :)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Beklager å måtte si det , men det spiller liten/ingen rolle hvilket hk han har for den tempraturen der er umulig å oppnå selv med vannkjøling .

Du snakker her om de temp jeg opererer på da har jeg radiator nede i en kjellerbod og en vanntemp på ca 8 grader og ja jeg har valgt på øverte hylle da jeg satte sammen vannkjølinga .

Den blokka du har er ok , men ikke av de beste .

Så nok en gang må nok skuffe deg der ja .

Du kan trygt plusse på 10 grader, da begynner vi å snakks :)

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...