norpheus Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Heisann! Sitter på lan nå med masse mennesker og alle vil ha det jeg har på disken via DC++. Men noen sharer 0 bytes og sånt og etter å ha uploada over 600gb er jeg lei av leeching. Jeg søker derfor etter en DC++ client mod som gjør det mulig å "banne" visse brukere fra å downloade fra meg. Jeg deler gjerne med folk som deler med meg, det er null problem, men hater leechere! Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Sette minimum share på hub'n kanskje? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Sette minimum share på hub'n kanskje? sperrer jo ute en del folk da, men sant. Er vel greit å kjøre to hubber. En starthub for de mellom 0 og 10gb i share og en med resten Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Nå er det sånn at jeg ikke hoste hub'en og han tullingen liker ikke minshare, men tror jeg fant en løsning, fant fram dc stealth og satte på slotlocker så folk må msg'e meg når de vil ha no så gir jeg de en slot. Når jeg sover så fjerner jeg slotlockeren bare. Tror faktisk dette nesten er en like grei løsning som å "banne" users fra å dl'e fra meg. Men takk for svar! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Kan du ikke bare banne ip-adressene da? Du kan f.eks bruke Protowall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå