Micro80 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hei! Jeg har som sagt ASUS AX800XT korte. Er fornøyd. Har fått 20500 i 3DMark 01 SE. Ikke ille det. Men det som er problemet er at jeg ikke får et ptogram til å funke. Og det er ASUS Smart doctor. Får feilmeldingen som sier dette. Error: Can not find graphics card information. Er det noen som har noe tips til meg, trenger det. Håper på rask tilbakemld. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 kansje du må bruke asus egne drivere får og få det til og virke ? Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Jeg bruker dems driver men får det allikevel ikke til å gå... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Installer de siste CATALYST driverne fra ati.com, og last ned siste versjon av Smart Doctor fra asus.com. Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Har gjort det men får samme feil ennå... ARG... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå