ElctriX Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er i ferd med å bygge meg "gutte rom" Har noen erfaringer med å vise film rett på veggen kontra på lerret? bygger nytt så har nå muligheten nå til å velge matriale, spon, gips osv. Hva er best? Matriale, farge (blankhet)? Trenger også tips på prosjektor 10-20.000,- På forhånd takk mvh Helt Grønn Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det finnes en type spesialmaling, som er beregnet til dette, men vil vel heller anbefale å kjøpe et lerrett. Mener at mdf er egnet, hvis du må male på veggen Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Vel, nede i kjellerrommet vårt så har vi et "kinorom". Vi har en hvit/grå vegg, men likevel så syntes jeg kvaliteten på bilde blir en god del bedre når vi spiller av på lerret. Så jeg ville gått for lerret! Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hva med prosjektor da? Er det noe man bør styre unna? Type, merke osv. Takker for svar da. Lenke til kommentar
s13 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva skal du bruke projectoren til? Bare film, eller data også? Kjøpte meg akkurat en Benq 6200, en god billig allround projector. Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hi-Fi Centerkjeden har et pakketilbud, som kanskje kan være av interesse http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?path=62&id=982 Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Hva skal du bruke projectoren til? Bare film, eller data også? Film og PlayStation for det meste. Lenke til kommentar
s13 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Min anbefaling er da denne: http://www.mamoz.no/produkt/99%2EJ5977%2EB...%2C+Hjemme.html Kjøp ihvertfall en 16:9 projector hvis den ikke skal brukes mot PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå