Neo_mandal Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har seg slik at jeg vil brenne ut en privat video jeg har på harddisken. har kodet den i divx og xvid. 2 eksemplarer. Hvilket brenne program kan jeg bruke for å kunne spille dem av på dvd spilleren i stua? Kjøpte nettopp en dvd brenner så nå må jeg bare finne ut hvilket program som kan gjøre en .avi fil til dvd format så jeg kan få brent den ut og kjørt den i stua. prøvde forresten dvdx copy men der kunne jeg ikke ta en fil fra harddisken. skulle visst komme i neste versjon. sies det... Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 er vel noen som kan anbefale et bra program? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ahh. Slet mye med dette selv. Bruk NeroVision, en plugin til Nero. Hvis du skal brenne på DVD, altså. Ellers så kan du bare brenne som SVCD/VCD, så lenge du har konverteringspluginnen til Nero (ikke NeroVision). Lenke til kommentar
starwars Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 win dvd creator er genialt til ditt problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå