gixer Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Satt i fergekøen i Horten tidligere idag og ventet på å kjøre ombord fergen da jeg skuet en Sølvgrå Lexus IS 200/300 som freste ut av fergen. Jeg la merke til at den hadde en frontmontert intercooler, noe som tyder på at den har fått ettermontert en turbo eller kompressor. Bilen var veldig fin, hvis man så bort ifra vinylen på siden. Er det noen som har sett denne bilen før? Jeg regner med at det er noen bilder av den på nettet, men har ikke fått tid til å lete så mye. Hvis noen har noen bilder, så for all del legg dem ut her! Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Du får faktisk originale kompressorkit med garanti til disse bilene, montert hos Toyota. Så på en slik bil i Haugesund for en tid tilbake, ryddig og pent men kunne gjerne gått litt mindre fett - fet svart røyk ved pådrag Skulle gi ca 220hk, og bilen fikk visstnok "litt" med krutt i mellomregisteret - det er man ikek direkte bortskjemt med i en IS200... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå