Gå til innhold

H.Ødegård & Co / www.ad.no - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er de fleste som spør om noe ang nye eller ukjente webbutikker som regel nyregistrert på forumet .

dette gir igjen og igjen grobunn for mistanke om snikreklame .

Jeg sier derved ikke at denne posten er det .

Hvorfor har 9 av de 10 første svarene de får fra oss fokus på dette? Kan vi aldrig gi nye brukere en mulighet? Håper vi ikke er i ferd med å bli helt paranoide her inne...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Skjønte ikke den "smiley'n" der...

Quad.no er ihvertfall (som ad.no) enda en nettbutikk som kjører med en "sunn" avanse..

Hva med 3.636 for ett Asus FX5900? .. som ett eksempel..

Slike "griske" webshops holder ihvertfall jeg meg unna.. :p

Edit:

Ser nå at de er gode (på pris) når det gjelder bærbart, men det hjelper ikke en som ikke bryr seg "filla" om bærbart.. (det er bare noe jeg "må ha" på jobben). :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

www.ad.no er ikke akkurat nye. Jeg har handlet der, men det er for såpass lenge siden at jeg vet ikke hvor relevante mine erfaringer er. Jeg hadde ingen problemmer, men jeg hadde ingen ting jeg hadde problemmer med og prøvde å få retur på. Jeg handlet ikke mye fordi de var(er fortsatt?) en god del dyrere enn andre butikker.

Lenke til kommentar

(SvenG @ 01/10/2004 : 09:11)

Hvorfor har 9 av de 10 første svarene de får fra oss fokus på dette? Kan vi aldrig gi nye brukere en mulighet? Håper vi ikke er i ferd med å bli helt paranoide her inne...

Det er godt å høre at ikke alle skyter fra hofta...

Innlegget mitt er vel som reklame betraktet relativt nøytralt og intetsigende, og et eller annet sted må man jo starte med sine spørsmål.

Godt jeg er gammel og hardhudet ... og har brukt de obligatoriske 10 minuttene (og vel så det) på å svare..... ;)

Forøvrig, tilbake til temaet:

Jeg har nå bestilt min Belkin KVM switch fra før nevnte butikk, og kan gjerne dele mine erfaringer med dere senere.

Mvh

Erling R.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...