ErlingR Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg er på jakt etter en Belkin KVM switch for DVI/USB, og har bare funnet den hos H.Ødegård & Co (www.ad.no). Jeg finner den ikke i HW.no's erfaringsdatabase over nettbutikker, har noen her handlet der? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Her er nokre eldre erfaringer: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=242517 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=212090 mvh JanEirik Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hvorfor er de fleste som spør om noe ang nye eller ukjente webbutikker som regel nyregistrert på forumet . dette gir igjen og igjen grobunn for mistanke om snikreklame . Jeg sier derved ikke at denne posten er det . Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Må si meg enig der, ja....90% sjanse for at det er reklame da... Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Enig med snekkeren, men det kan være en som ikke aner hvor han skal poste seg noe slikt og får tips om å gå på hardware.no Men jeg fikk litt lyst på en sånn switch nå. *shoppe på ad.no* Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 h.ødegård er STORE..er ikke noe lite plukkfirma det... De har blant annet kjøpt quad.no i det siste. uansett..de er treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeege...ikke spess god service, men store er de. Lenke til kommentar
SvenG Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvorfor er de fleste som spør om noe ang nye eller ukjente webbutikker som regel nyregistrert på forumet .dette gir igjen og igjen grobunn for mistanke om snikreklame . Jeg sier derved ikke at denne posten er det . Hvorfor har 9 av de 10 første svarene de får fra oss fokus på dette? Kan vi aldrig gi nye brukere en mulighet? Håper vi ikke er i ferd med å bli helt paranoide her inne... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det er vel fordi flere er blitt "tatt" på fersken og derfor hadde det vert greit å avklare forholdet . Jeg sier ikke at det er noe muffens her , men man blir litt skeptisk når dette skjer til stadighet . Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 H.Ødegård & Co driver jo også Quad.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Skjønte ikke den "smiley'n" der... Quad.no er ihvertfall (som ad.no) enda en nettbutikk som kjører med en "sunn" avanse.. Hva med 3.636 for ett Asus FX5900? .. som ett eksempel.. Slike "griske" webshops holder ihvertfall jeg meg unna.. Edit: Ser nå at de er gode (på pris) når det gjelder bærbart, men det hjelper ikke en som ikke bryr seg "filla" om bærbart.. (det er bare noe jeg "må ha" på jobben). Endret 1. oktober 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 www.ad.no er ikke akkurat nye. Jeg har handlet der, men det er for såpass lenge siden at jeg vet ikke hvor relevante mine erfaringer er. Jeg hadde ingen problemmer, men jeg hadde ingen ting jeg hadde problemmer med og prøvde å få retur på. Jeg handlet ikke mye fordi de var(er fortsatt?) en god del dyrere enn andre butikker. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Her er nokre eldre erfaringer:http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=242517 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=212090 mvh JanEirik Det her er www.advance.no og ikke www.ad.no vet ikke om det muligens kan være samme eiere men det er ihverfall ikke samme butikk Lenke til kommentar
ErlingR Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (SvenG @ 01/10/2004 : 09:11) Hvorfor har 9 av de 10 første svarene de får fra oss fokus på dette? Kan vi aldrig gi nye brukere en mulighet? Håper vi ikke er i ferd med å bli helt paranoide her inne... Det er godt å høre at ikke alle skyter fra hofta... Innlegget mitt er vel som reklame betraktet relativt nøytralt og intetsigende, og et eller annet sted må man jo starte med sine spørsmål. Godt jeg er gammel og hardhudet ... og har brukt de obligatoriske 10 minuttene (og vel så det) på å svare..... Forøvrig, tilbake til temaet: Jeg har nå bestilt min Belkin KVM switch fra før nevnte butikk, og kan gjerne dele mine erfaringer med dere senere. Mvh Erling R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå