sull Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hei, en venn av meg har ved et uhell slettet alle de private bildene sine fra pcen, så jeg lurte på om det var noen programmer eg kunne bruke for å få disse filene tilbake ? takker for svar Lenke til kommentar
zacka Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det finnes et program som heter "Get Data Back". Link Du må velge om du skal laste ned for NTFS eller FAT32. Tror du kan prøve programmet i 30 dager eller noe. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har aldri fått de programmene der til å fungere, men her er i hvert fall en liste over en del programmer som i teorien skal kunne få tilbake sletta filer: download.com Lenke til kommentar
tundra Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Når man sletter noe går jo filene i søppelbøtta, så kan man bare gå å gjenopprette dem. Man sletter jo ikke først noe man ikke skulle ha slettet, for så å gå direkte å tømme søpla..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå