Potetfar Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Etter å ha installers Service Pack 2, og jeg skulle fjerne noe med Legg til/Fjern programmer (ja, den i Kontrollpanel), kom denne meldingen opp: Value creation " at line 521. (Bilde) Hvorda fikser jeg dette (ikke formatere)? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det er iallefall ikke sp2 som er alene om feilen. får du slettet andre programmer? Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hei, du kan jo prøve å gjenopprette Windows fra et tidligere tidspunkt hvis du får det til. start->programmer->tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting tror jeg det het (husker ikke helt for jeg har ikke Norsk Windows) nok om det. når du kjører dette programmet har du da muligheten til å gjenopprette Windows på et tidligere tidspunkt. du kan f. eks stille Windows tilbake en dag så regner jeg med at det meste ordner seg. lykke til. Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Så dårlig kvalitetssikring har til og med ikke Microsoft. Er nok noe annet du må skylde på her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå