dj viking Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) hei trenger en bærbar pc som jeg kan bruke til å ha med meg på spillejobber. trenger vel 512mb ram og minimum 40Gb harddisk (helst 60GB) vekt og størrelse betyr ikke så veldig mye, men at den er liten og lett trekker jo ikke ned... batterilevetiden trenger ikke å være all verdens siden jeg kommer til å være i nærheten av en stikkontakt når jeg er på jobb.. til slutt: jeg har kun 10000 og bruke på dette, så jeg håper at noen klarer å finne en pc som passer mitt bruk på forhånd takk for all hjelp! EDIT: så på shuttle man..'s innlegg, og de pc han foreslo virka jo veldig ålreite for mitt bruk, eller er jeg helt borte..?? (har ikke noe særlig peil på bærbare hvis noen lurer..) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=305591 Endret 30. september 2004 av dj viking Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Vet ikke hva du mener med "spillejobber" ,men dersom du har tenkt å spille på en bærbar (mener da brukbart) så bør du nok spytte ut rundt 13-15 000. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Med spilljobber antar jeg at det snakkes om musikk? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Acer 29CLI er konge! www.psdata.no har hvertfall den. Endret 30. september 2004 av bono_head Lenke til kommentar
Never Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) billigste bærbare du finner... + et externt lydkort? kansje en exxtern hd oxo? regner med at det er musikk vi snakker om..... ( selv er jeg ikke spesielt følsom ang lyd og burde vel egentlig ikke sagt noe her, men selv bruker jeg en p90 med 40 mb ram og win98 til dette formålet fungere greit nok til mitt hjemmebruk.......) Endret 30. september 2004 av Nake Lenke til kommentar
dj viking Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) billigste bærbare du finner... + et externt lydkort? kansje en exxtern hd oxo? regner med at det er musikk vi snakker om..... ( selv er jeg ikke spesielt følsom ang lyd og burde vel egentlig ikke sagt noe her, men selv bruker jeg en p90 med 40 mb ram og win98 til dette formålet fungere greit nok til mitt hjemmebruk.......) helt riktig, jeg snakker om musikk.. (burde vel kansje poengtert det tidligere) har et bra eksternt lydkort, så jeg mangler bare en bærbar med lagringskapasitet og nok ram til å kunne lage mixer (de fleste anbefaler 512MB..). derfor tenkte jeg på vega eller mybook pc fra itbutikken, de var jo kjempe billige med bra spesifikasjoner (??) Endret 30. september 2004 av dj viking Lenke til kommentar
dj viking Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Acer 29CLI er konge!www.psdata.no har hvertfall den. acer 29cli?? hvilken serie er den, aspire eller travelmate <nummer>? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Acer 29CLI er konge!www.psdata.no har hvertfall den. acer 29cli?? hvilken serie er den, aspire eller travelmate <nummer>? travelmate 290, men klarte ikke å finne på www.psdata.no men på www.dinside.no fant jeg denne: http://www.dinside.no/php/art.php?id=97045 Si fra hvis du finner noen innvendinger, eller har andre forslag. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvis du ikke er avhengig av windows kan du jo se påiBook! Oppgrader evt. ram. Får den til under 10 000 med studentrabatt. Er du ikke student kan du jo få noen andre til å kjøpe den for deg. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Acer 29CLI er konge!www.psdata.no har hvertfall den. acer 29cli?? hvilken serie er den, aspire eller travelmate <nummer>? travelmate 290, men klarte ikke å finne på www.psdata.no men på www.dinside.no fant jeg denne: http://www.dinside.no/php/art.php?id=97045 Si fra hvis du finner noen innvendinger, eller har andre forslag. Travelmate 290 serien er meg bekjent blitt faset ut til fordel for Travelmate 4000, som har et lekrere design. Og som er en helt kurrant pc! Endret 1. oktober 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå