Ophion Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Heisann.. Hva er den normale tempraturen til en Prescott p4 3.4 MHz? Jeg sliter med 60C++ med enkelte spill .. Minne: Corsair CM2X512-5400C4 x2 Gfxkort: x800xt Hovedkort: Abit AA8 Boxed vifte.. Ingen overklokking.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) jeg har en vanlig 2.8 ghz med boxed vifte (som jeg regner du også har..) og jeg får opptil 60 grader, og du har jo kraftigere cpu og prescott er jo varmere enn N. så det er nok ganske normalt. så jeg ville anbefalt deg å kjøpe vannkjøling eller en bra kjøler med vifte. btw. bilde er ikke lov i signaturen. Endret 30. september 2004 av datating Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Heisann.. Hva er den normale tempraturen til en Prescott p4 3.4 MHz? Jeg sliter med 60C++ med enkelte spill .. Jeg tror dette er helt normale temperaturer for Prescott.. Fikk nesten sjokk da jeg monterte to system basert på Prescott... Ref. ett par andre relativt nye tråder jeg har "mast" med.. Når en er vant til 30 idle og sub 50 load.. så er 45 idle og 65-70 load *ekstremt*. Som et eksempel varmer den ene PC'n opp ett lite rom fra 17-18 grader til 25++ grader på under ett døgn... Det *kan* være praktisk, men jeg synes ikke noe om det for å si det slik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå