dor123 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hei,engang i juli sendte jeg en mail til tiscali og sa opp mitt abonoment!En UKE senere fikk jeg denne tilbake:Hei, beklager sent svar. Vi kan med dette bekrefte at vi har mottatt din oppsigelse og at abonnementet vil bli avsluttet etter endt oppsigelsetid 3 august 2004. Vi takker for tiden vi har hatt deg som kunde og ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Tiscali kundeservice Så den 28 august får jeg en ny reging,betalte den ikke og sendte ne ny mail på at jeg har sagt opp og håpet at de ordnet det snarest!Så idag får jeg en ny regning i posten og innkasso varsel!hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Så idag får jeg en ny regning i posten og innkasso varsel!hva skal jeg gjøre nå? Hvis dette er en regning du ikke skal ha så gir du skriftlig beskjed til inkassoselskapet og legger ved en kopi av bekreftelsen, hold en høflig og sakelig tone. Men vær sikker på at dette ikke er avsluttningsregining e.l Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Takk for raskt svar,så jeg skal sende en mail til innkasso byrået ogf ikke til tiscali da?og betaler jeg regninga så kommer det helt sikkert en ny reging neste måned igjen!Så lenge jeg har fått bekrefta at jeg har fått godkjent oppsigelsen min så kan ikke dette være et stort problem og bli kvitt!Hater tiscali! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hater tiscali! De har sikkert gjort en liten feil. Det e viktig at du gir beskjed om at du bestrider kravet og for all del kommuniser skriftlig pr brev eller e-post, muntlige lovnader er verdiløse. Inkassoselskapet har ingen interesse av og kaste bort tid på et ugyldig krav så de vil nok droppe kravet så sant det er uriktig. Husk at høflighet og sakelighet er viktig. Lenke til kommentar
TRB Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det første du bør gjøre er selvfølgelig å sjekke om regningen er et sluttoppgjør og at det som står der stemmer. Et inkasso varsel er ikke en regning fra inkasso selskapet, men et varsel om at et inkasso selskap snart overtar. Du må derfor kontakte Tiscali. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 ok,takk for alle svar!ringer til tiscali i morgen og spørr om det var slutt regningen jeg da! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Dont get me started on Tiscali 3 mnd oppsigelse.... Fikk selv aldri svar på at oppsigelsen var motatt. Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 lol, ja lykke til, sleit med det dritet der i 10!! måneder når jeg kansellerte internett og dro i militæret. har planlagt å si opp tiscali nå også fordi jeg fikk nettopp dekning av catch, har drøyd litt siden de ville ha skriftlig oppsigelse men hvis det betyr at mail er ok da går den ut i morra, yay. blir tre laaaange måneder, og en måned uten nett, men så blir det 3000/512 eller 2000/2000 når jeg får nett igjen, avhenging av hvor mange kobberpar som går inn i huset, krysser fingrene for to par og 2mbit sdsl Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 betalte du regningene da eller? Lenke til kommentar
palh Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Dont get me started on Tiscali 3 mnd oppsigelse.... Fikk selv aldri svar på at oppsigelsen var motatt. ikke få meg startet heller.. huuuuufff... Lenke til kommentar
PeGG.oslo Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 betalte du regningene da eller? nei, men jeg måtte ringe hver j*vla måned og si at jeg hadde sagt opp for lenge siden og de måtte få slettet meg fra registeret, jada sa de, nå er det fikset. og neste måned var det samme driten om igjen, veldig vanskelig når du er på sjøen i 6 uker av gangen, måtte få en i familien til å ringe for meg hvis det ikke passet Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hater tiscali! De har sikkert gjort en liten feil. Det e viktig at du gir beskjed om at du bestrider kravet og for all del kommuniser skriftlig pr brev eller e-post, muntlige lovnader er verdiløse. Inkassoselskapet har ingen interesse av og kaste bort tid på et ugyldig krav så de vil nok droppe kravet så sant det er uriktig. Husk at høflighet og sakelighet er viktig. Nå har det seg slik at tiscali gjør mange feil, ikke bare én. Når det gjelder surr med regninger så er Nextgentel og Tiscali de som roter mest, regninger som er betalt som man får purring på, og det tar år og dag å forklarere dette, jeg kjenner mange som har slitt mye med det. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Ringte til de nå,de sa dette var slutt regninga!haha,vi får se hva som dumper ned i post kassa mi neste måned,nok en regning tenker jeg!Rart ikke tiscali har vært med i tv2 hjelper deg enda,slik som dem holder på! Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg så opp mitt Catch abonnement nå også, 3 måneders oppsigelse!! Lenke til kommentar
kindings Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ringte til de nå,de sa dette var slutt regninga!haha,vi får se hva som dumper ned i post kassa mi neste måned,nok en regning tenker jeg!Rart ikke tiscali har vært med i tv2 hjelper deg enda,slik som dem holder på! 2878729[/snapback] ? Sef skal du betale evnt utestående til Tiscali, en sluttregning etter oppsigelse er helt normalt. Vil nesten si at du burde ha sjekket dette første gang regningen kom. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg så opp mitt Catch abonnement nå også, 3 måneders oppsigelse!! 5538463[/snapback] Bumping av utgammel tråd, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg