joda_321 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er det noen andre enn meg som HATER når folk står på borte på msn? Tror aldri jeg kan få sagt det nok antall ganger; hater, hater, hater... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er borte akkurat nå jeg. Skjønner ikke problemet. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er borte akkurat nå jeg. Skjønner ikke problemet. skjønner ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 "opptatt" er enda verre Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Flere som bare tar å skriver borte for å ikke virke som idlere. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Eller som setter seg borte for at man skal bli sluppet å mast på Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Synes selv det er sinnsykt irriterende når folk jeg prater med ikke tar vekk borte-statusen sin! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det er jo noen av oss kvasi-guder som rett og slett ikke orker snakke med alle vi har på MSN. Da er det greit å være borte, så kan man velge hvem man vil snakke med. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 eller blokkere de personene du ikke snakker med? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Sånn at jeg får høre: hvorfor har du blokket meg? neste dag på skolen? Nei takk, du får heller tåle noen ekstra bokstaver ved siden av StefanGutten. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 ser ikke noe galt i å sette seg som borte. Men noe som er irriterende er folk som ikke setter seg på borte, så sitter man å skriver til en person som egentlig ikke er hjemme... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 ser ikke noe galt i å sette seg som borte. Men noe som er irriterende er folk som ikke setter seg på borte, så sitter man å skriver til en person som egentlig ikke er hjemme... Jepp, det er mye mer irriterende Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er det noen andre enn meg som HATER når folk står på borte på msn?Tror aldri jeg kan få sagt det nok antall ganger; hater, hater, hater... Ehm, det er ganske praktisk å signalisere at man ikke er til stede... Det er alltid en idiot som ikke tar hintet, men det er kjipt å komme tilbake til PC-en med masse vinduer med kule diskusjoner etter at vedkommende har logget seg av... Trodde egentlig dette var ganske selvforklarende. Må tydeligvis revirdere mitt syn på "data" folk... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Gøyt å komme hjem til: Hei! Hallo? Er du der eller? Gjør du på? Hallo, ignorerer du meg eller? Finne på noe idag? Halloooo, ER du der? Eg stikker, vi snakkes Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det er stress å logge av/på hele tiden. Da er det flott man kan sette seg selv på borte. Skjønner ikke problemet. Det er da alltid mer en nok folk å snakke med uansett. (ihverfall for meg) Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det er da heilt greit å stå om borte.. Men opptatt å alle dei andre trenger ikkje ver der. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Personlig står jeg aldri som borte. Gidder ikke skifte status. Hvis det er mange trasige folk som maser som bare det, kan jeg finne på å sette bortestatus. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Min msn er så intelligent at den setter meg som borte når jeg ikke har brukt pcen på 10 min. eller no. Er jo praktisk det da. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har "pålogget" alltid på jeg. Utrolig mange duster som skriver hei hei hei hei hei...Selv når de vet jeg er på skole, trening eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå