runela Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg skulle ta av kjøleribba til prossesorn men da knakk et av festene på socketen. Det er socket A da. Men Jeg tok den av sånn som jeg altid har gjort og såtte tang på den der klipsen og tatt den av sånn som alle gjør d og sånn som det står i dokumentasjonen Skal ikke den tåle og bli tatt av da. Syns dette er for dårlig. Tror du firmaet dekker dette? Lenke til kommentar
Qaracuck Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 tviler på det , da det er du som har gjort skaden! Lenke til kommentar
arokh Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Om den knakk når du tok den av kan du umulig ha gjort det på riktig måte, og med alt for stor makt. Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 har drevet med pc i mange år. og gjort dette mange ganger. aldri vert noe problem før. for mye kraft? neppe. Jeg bøyde jo bare en hendel framm over... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hvis hk er noen år så kan det være pga sprø plastikk. Ta kontakt med produsent og forklar hva som har skjedd, mulig de er greie med deg. Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Hvis hk er noen år så kan det være pga sprø plastikk. Ta kontakt med produsent og forklar hva som har skjedd, mulig de er greie med deg. ja har gjort det så er spent og høre hva de sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå