CFD Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Jeg har akkurat bestilt et noisecontroll (støydempet) kabinett fra microplex og en ultra quiet psu (26db)fra datorbutiken.com , og jeg lurer på hvor høyt støy nivå det vil bli når min cpu vifte bråker med ca.40db. Noen som har noen etfaringer fra dette kabinettet? Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Har ikke no særlig erfaring, men.. Virker litt rart at du kjøper en så jævelig bråkete vifte når du satser på veldigt stille utstyr ellers.. Tror nok det kommer til å bråke ganske mye av den cpu vifta di selv om du har dempa kabinett! Lenke til kommentar
Psycho Dude Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Det vil bråke noe jævelig!!!!!!!!!!!! :smile: :smile: :smile: [ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2001-11-12 19:52 ] Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Du kan jo bytte ut det der jetflyet av en vifte, i en større roligere kvalitetsvifte eks Papst, Enermax Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. november 2001 Forfatter Del Skrevet 10. november 2001 Er det noen produkter dere vil anbefale? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. november 2001 Forfatter Del Skrevet 10. november 2001 Jeg har en athlonXP 1700 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Finnes mange produkter :smile: Enten satser du på en veldig go kjøleribbe, og har en stor vifte som ikke bråker no særlig som blåser på ribba. Eller så kan du kjøpe en noice-control vifte, eller vannkjøling.. up to u! :smile: (husk at XP krever en del mindre kjøling en athlon!) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2001 Forfatter Del Skrevet 12. november 2001 Jeg har en Thermaltake Mini cooperorb(38db6300rmp) jeg har også en Thermaltake chrome orb som det er en fan som går med 5200rpm som bråker med 29db. Siden de er like store , men bare at cooperorb har en kobber kjerne så lurer jeg på om jeg kan montere viften fra chrome orb over og få nok kjøling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå