Gå til innhold

Icemat musematte, black, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Musematte

Noen her som har erfaringer med denne musematta? Skal bestille MX1000 musa til logitech og trenger en nye matte også!

Eventuelt denne

Syns det ble litt dyrt kanskje men..

Eller denne

Er jo ikke bilde så det er litt vanskelig for meg og avgjøre.. noen som kan finne bilder av de to sistenemnte? Eller noen som har dem?

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm jeg kan ihvertfall si hva jeg mener om icemat :)

Jeg har den selv å syntes den er veldig god, det er forskjellig fra folk , noen syntes den er den verste matta du får taki, noen syntes den er kjempe deilig. Hadde jeg vært deg hadde jeg lånt den for å se om akkurat DU liker den, å den passer veldig bra til min mx310 mus :cool:

Lenke til kommentar

Har Icemat jeg også, og er ganske fornøyd. Med padsurfers på musa har jeg vanvittig kontroll. Har Intelli 3.0 btw.

Det er veldig viktig å holde denne matta ren hvis den skal fungere, så jeg tar den jevnlig med i vasken og gir den en omgang med Zalo og varmt vann.

Har registrert at mange hater denne matta jeg også bl.a. pga at den bråker litt. Lyden er for øvrig ganske ubetydelig med padsurfers. Tror du blir fornøyd med en slik jeg, men ikke uten nevnte tilbehør til musa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...