Gå til innhold

Hva synes dere om det nye Rammstein Albumet?

CurSe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som f.eks Metallica.

Metallicas siste album er bra. På alle måter. Kanskje du ikke liker musikken, men albumet er fullspekket av skikkelig gode riff, som er utrolig bra produsert og satt sammen. Trommene er jo det tøffeste av alt.

Men, nok om det, det finnes en egen Metallicatråd.

Lenke til kommentar
Det var kjedelig og konservativt fra Rammsteins del. Fortsatt med en skrekkelig vokal, på TYSK ( :scared: ) av alle ting.

Sehnsucht finnes også på engelsk, hør på det om du tør. (Huff.)

Men Reise Reise var heller kjedelig ja, Mein Teil synes jeg er en av de beste låtene de har hatt, men utenom det var det ikke så mye å skryte av.

Noen andre som skal på konserten i november? :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Finnes det noen andre enn meg her som ikke synes at Reise Reise var skuffende?

Jeg synes det er et bra album. De eneste sporene jeg ikke liker så godt er Dalai Lama og Los. Synes ikke albumet er så kjedelig, og så likt de andre tre Rammstein-albumene. Og ja, jeg har både Herzeleid, Sehnsucht og Mutter.

Lenke til kommentar

Nei, faen, hva er det mesteparten av dere sier?! Jeg vil si at på Reise, Reise har Rammstein funnet sin "lyd"...

Herzeleid var et "førsteutkast" etter min mening, med all "teknoen" (aner ikke hva "keybord-stilen" heter :p )

Sehnsucht var mere "eksperimenterende" (som de sa sjøl og ;) ).

Mutter er mere en mellomting vil jeg si.

Og til sist; Reise, Reise synes jeg er mere politisk rettet, og musikken er mere "plain", og mere "dramatisk".... Hehe :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...