corpus Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen som vet hvor jeg kan laste ned Suse 8.x gratis? -- Corpus Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 8.x begynner å bli gammelt, men de er sikkert fortsatt å finne på flere av mirror-serverne til Suse. Sjekk hjemmesida deres for en oversikt over mirrors. Lenke til kommentar
corpus Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Jeg vet den er litt gammel, men jeg må komme meg på nett via VPN og har et script som funker med denne. Dessuten må man vel betale for Suse på siden deres Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 må ikke betale for Suse, nei... kan fint laste ned suse9.1 personal fra sida der... ikke så vanskelig å navigere seg fram til heller.... tror iso til suse 8 lå på ftpen og, men det er bare å kikke det... Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 corpus skrev: Jeg vet den er litt gammel, men jeg må komme meg på nett via VPN og har et script som funker med denne. Dessuten må man vel betale for Suse på siden deres Nå er det en stund siden jeg lasta ned en SUSE distro (7.X), men jeg har aldri betalt for en SUSE Personal fra dems hjemmeside. Lenke til kommentar
corpus Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Fant ikke 8.x på hverken siden eller ftpen, men blås i det... Har blitt reddet av en nabo som har de fleste Suse på CD/DVD Takker for tips! -- Corpus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå