Tåkefyrste Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen som har laget en egen versjon av WoW Legends (Hovedmenymusikken) Du kan laste ned denne fyrens versjon her: http://www.warcrafttavern.com/fanworks/Mat...nds_Tribute.mp3 Må si det var ganske kult å høre på, iallefall for en hardbarka WoW fan som meg. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg vil ha tak i orginal musikken fra de forskjellige byene og greier, jeg... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Jeg vil ha tak i orginal musikken fra de forskjellige byene og greier, jeg... http://www.blizzard.com/wow/movies/#music Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Kanon edit: hmm var kanskje ikke så bra som jeg husket men faen så bra stemning det var i det spillet der Endret 30. september 2004 av tacomodo Lenke til kommentar
bte Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ååå den sangen er så kjent Får en glad følelse hver gang jeg hører den Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Nei fyy faen så genial sang Elsker den :D Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Digg sang! Elsker den "dramatiske" slutten Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Sett med en hobby-musikers øyne: Fyren har jo ikke rytmesans. No offence til Warcraft osv. men særiøst. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Sett med en hobby-musikers øyne: Fyren har jo ikke rytmesans. No offence til Warcraft osv. men særiøst. Ja jeg la merke til at han slet litt med trommene osv, men sangen sett under ett er kul synes jeg (sikkert kun p.g.a at han bruker WoW themen). Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Orginalen er som vanlig best, men en artig mer "rockete" vri det var det Lenke til kommentar
Omar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nasty!"!!! Originalen er 10 ganger bedre! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Nasty!"!!! Originalen er 10 ganger bedre! ok, ta fram gitaren å spill bedre selv da... Jeg sier det igjen "fan musikk", ikke profesjonell musikk! Lenke til kommentar
Omar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det er bra prestasjon hvis han virkelig har spillt det selv da.. Lenke til kommentar
floffan Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Syns den hva kjempe bra lakt. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ok, ta fram gitaren å spill bedre selv da... Why? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 ok, ta fram gitaren å spill bedre selv da... Why? Hvorfor ikke Lenke til kommentar
Omar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ok, ta fram gitaren å spill bedre selv da... Why? Hvorfor ikke Hvorfor? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Jo for å sutre om at originalen er bedre er meget irrelevant. Dessuten synes jeg folk som absolutt skal kritisere noe bør vise til bedre selv. Bare min mening selvsagt Voldsomt som du hang deg på straks noen støttet deg da Omar Endret 1. oktober 2004 av apollox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå