t_olsen_82 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 hvordan kan jeg få windows til å huske passord inne på de forsjelige nettsiden? den vil ikke gjøre det lenger før gjorde den det med all sider. det kommer opp mld om jeg vi at windows skal huske siden men den gjør det aldri.. noen ideer om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Mozilla Firefox med password-manager er vel ikke annet enn genialt. Regner med du bruker IE, siden du sier "Windows". Da er det på god tide å bytte uansett. Lenke til kommentar
t_olsen_82 Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 jo bruker ie.. men hva er det andre du sa? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Mozilla Firefox er en egen nettleser, «på lik linje» med Internet Explorer, bare veldig mye sikrere, raskere og oftere oppdatert. Du slipper masse spyware, popups og kan konfigurere nettleseren din akkurat slik du vil. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå