Salty-B Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hei, jeg har ett geforce fx5600 video suit, å lurer på om jeg kan kjøre med den 61.77 driveren, eller om jeg bør satse på en eldre driver? Fordi jeg installerte den, å fikk svart skjerm når jeg skal loade windows, å må slå av maskinen en liten stund, så går den inn igjen: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 hmm, alle nvidia's driverversjoner skal da virke med dette kortet, hvis det ikke er snakk om ekstra funksjoner som produsent har lagt til (som video in/out), da kan du benytte deg av produsenten sine egne drivere. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Skjermkort og skjerm, min kjære venn Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 hehe, jeg vet, en skrivefeil der. sorry. Hm, jeg rullet driveren tilbake til den som følger med kortet, å da fungerer det igjen. aner ikke om det er noe ekstra greier eller ikke jeg:S Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Hm driveren som fulgte med kortet fungerer, men ikke de seinere enn det, merkelig siden det gjorde dem tidligere:P Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Du kan jo prøve den siste Asus driveren, basert på nVidias 61.21 driver da: http://www.asuscom.de/pub/ASUS/vga/nVidia/...v6121_wxp2k.zip Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Værsåsnill, lær deg og-å. Og hør på apollox Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Problemet er ikke der lenger selv med 61.77, merkelig, installerte på nytt, så virket det:), men nå er det ett eller annet som bruker lang tid under oppstart av widndows som jeg ikke finner ut hva er:S argh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå