Deadringer Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 har nettopp formatert pc'en min. alt var normalt med windows installasjonen helt til det kom en feilmelding opp. Setup cannot copy the file :explorer.exe denne fila er jo kjempe viktig. når jeg går inn på windows kommer verken ikoner eller startmeny noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 hmm, høres nesten ut som du må bruke installasjons cd en til å prøve å fikse operativsystemet. trykk ctrl+alt+del så velger du new task eller ny oppgave så skriver du explorer, men tviler på det hjelper. Windows kjører fint , men du får altså ikke opp det visuelle grensesnittet som lar deg gjøre noe.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 hmm, høres nesten ut som du må bruke installasjons cd en til å prøve å fikse operativsystemet. trykk ctrl+alt+del så velger du new task eller ny oppgave så skriver du explorer, men tviler på det hjelper. Windows kjører fint , men du får altså ikke opp det visuelle grensesnittet som lar deg gjøre noe.. riktig riktig. har prøvd det med ctrl+alt+delete før men d funka ikke. andre forslag? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ny windows cd er det du trenger Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Sett i CD en, restart og boot fra cden., og velg try to repear my windows installaton eller noe sånt, det er verdt ett forsøk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Sett i CD en, restart og boot fra cden., og velg try to repear my windows installaton eller noe sånt, det er verdt ett forsøk. har prøvd. men jg skjønnr ikke hva jeg skal gjørra etter det. vil ikke kjøpe ny windows cd. det er så forbanna dyrt!!! Endret 30. september 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Sett i CD en, restart og boot fra cden., og velg try to repear my windows installaton eller noe sånt, det er verdt ett forsøk. har prøvd. men jg skjønnr ikke hva jeg skal gjørra etter det. vil ikke kjøpe ny windows cd. det er så forbanna dyrt!!! vell... brenn en kopi av en annen orginal cd. Såfremt du har gyldig lisens, ser jeg ikke den store skaden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Sett i CD en, restart og boot fra cden., og velg try to repear my windows installaton eller noe sånt, det er verdt ett forsøk. har prøvd. men jg skjønnr ikke hva jeg skal gjørra etter det. vil ikke kjøpe ny windows cd. det er så forbanna dyrt!!! vell... brenn en kopi av en annen orginal cd. Såfremt du har gyldig lisens, ser jeg ikke den store skaden. har gjordt d, og det funka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå