Gå til innhold

Ser denne pc'n bra ut??

Anbefalte innlegg

Abit AGP Siluro Geforce4 MX440 64MB DDR

AMD Athlon XP1900+ 1.6 GHz (266 MHz bus)

Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Svart

Cooler Master CPU-Vifte Socket A/7/FCPGA

DDR-DIMM PC2100 512MB DDR CL2.5

IBM MONITOR 19" E94 TCO95 BLACK

Integrert lydkort

Labtec Høyttaler Spin 60 (LCS1060)

LG CD-brenner IDE 32x/10x/40x

LG CD-spiller 52x (CRD-8522BB)

MSI K7T-266 PRO2 Hovedkort for Socket A

SMC Kort EZ Card 10/100 PCI TPO

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB MPF-920

Western Digital Caviar 80GB IDE 7200RPM

Pris:12.467

er den bra?

er den bra i forhold til pris??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for ALL del STYR unna Abit AGP Siluro Geforce4 MX440 64MB DDR!! det må vere eit av dei største svindler produkta på markedet! må bare understreke det kraftig nok slik at du ikkje må kjøpe nytt om 1 mnd tid.. kjøp heøøer ALT av geforce 3 enn det kortet, personlig ville eg gått for geforce 4 ti4200 som kommer snart.. konge kort til lav pris!

Lenke til kommentar

Hallo, flott pc, det jeg ville byttet var mx kortet ditt og byttet det ut med GF 4 ti4200.. (ca 2000)..

En annen ting..Vet du at Harddisken finnes også i 8mb cache. Jeg vet ikke om det er så veldig stor forskjell,men det er ca 100kr forskjell og jeg har kjøpt med 8mb cache...Kanskje litt mere ram, ville kjøpt 512 visst du har råd..

Lykke til da i alle fall..

Mvh Frutos

Lenke til kommentar

Hallo, flott pc, det jeg ville byttet var mx kortet ditt og byttet det ut med GF 4 ti4200.. (ca 2000)..

En annen ting..Vet du at Harddisken finnes også i 8mb cache. Jeg vet ikke om det er så veldig stor forskjell,men det er ca 100kr forskjell og jeg har kjøpt med 8mb cache...Kanskje litt mere ram, ville kjøpt 512 visst du har råd..

Lykke til da i alle fall..

Mvh Frutos

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Greit nok at du ikke prioriterer skjermkort. Det kommer jo ann på hva du har tenkt til å bruke pc'en til. Skal du bruke den til en del spilling er jeg nok enig med andre folk her at du heller burde gå for GF3 TI, men det kommer jo da til å koste deg ca 6-700,- ekstra. ev da GF4TI4200, men det kommer jo da på enda kanskje en 200 til...

Men hvorfor satser du ikke på en dvd spiller i steden for en vanlig cd-rom? Kikka på prisen på den du har satt opp (365,- komplett) og da koster det ikke muye å gå opp til en dvd spiller i stede? Men det er jo mulig du har en standalone spiller for alt jeg vet...

Men uansett lykke til med pc kjøpet :smile:

/steinih :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...