ExTerminator Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har byttet fra 4200 rpm til 7200 rpm hardisk på min ECS G900. Jeg får ikke formatert eller partisjonert hardisken. Jeg hører at den jobber, lager merkelige lyder osv... Men det skjer ikke noe mere. den bare står der og surrer. Har fått bekreftelse på mail fra multicom at maskinen støtter 7200 rpm. Noen Ideer? Hardisken er en 7200 rpm Hitachi på 60GB Lenke til kommentar
Proliator Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har ikke peil. annent en at det kan være noe galt med disken. MEN hvis du ikke får det til å funke kan jeg sikkert kjøpe den disken da.. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Hehe, jeg tok ut disken, og satte den i igjen. Nå får jeg både partisjonert og formatert den. Men har ikke satt skruene på plass. Får se etter windows er installert, og skruene er satt i... Den lager fortsatt merkelige lyder... Men jeg har aldri hørt hvordan en 7200 rpm 2.5" hardisk synger... Får se etterpå. Snakket med DI, og skal ta maskina med til dem imorra, så får di høre på den. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Fikk formatert den til slutt, men bare med en partisjon på 5Gb. Installasjonen av XP stoppet opp etter noen minutter.. Får ny disk i morra. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Gjorde akkurat det samme som deg idag. muligens samme disk? min er modelltype 7K60. Disken min fungerte utmerket (Maskin: Dell Latitude C800, PIII 850). Den lager heller ingen lyder som jeg harlagt merke til. Har sittet med den i hele kveld og installert diverse saker og ordnet litt... Synd at du skulle få en disk med produksjonsfeil, alltid et surt skår i gleden ved å anskaffe ny hardware. Du kan imidlertid glede deg til du får en ny som er slik som den skal være! Opplevde mange hakk ytelsesforbedring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå