mortengutt Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har hørt rykter om at S700 kommer 14.oktober på lageret. Noen som vet dette, evt jobber i mobilbutikk og kan bekrefte dette? Har en kompis som jobber i Netcom og de fikk tilbud om å bestille den til seg privat fra 14/10, så d er derfor jeg lurer Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har hørt den 06. Oktober jeg.. Men jeg sier ingenting for sikkert! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg tror mortengutt har hørt riktig. Det er hvertfall på den tiden at den er bekreftet. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 heh, nå begynte jeg å lure:p heter Morten jeg også trodde du kjente meg nå Tok en stund før jeg skjønte den :!: Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Følte deg dum nå? Hehe neida. Sjekk forumet for mobiltelefoner. Der er det en egen tråd. Den er bekreftet i Oktober. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå