enirt Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har tenkt å kjøpe en bærbar pc. Den kommer i hovedsak til å bli brukt til spill, og mange nyere spill krever en del av pc'en. Vet noen om en god maskin til under 15000? Den må ha 512 MB minne og rundt 40-60 GB harddisk.. På forhånd takk for all hjelp og råd! Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hvis du hovedsakalig skal bruke den til spill, trenger du virkelig bærbar? Mindre skjerm, mye mindre for pengene ytelsesmessig osv. for 14-15k får du jo en topp spesifisert stasjonær. Lenke til kommentar
Tored Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Du får en helt syyykt bra stasjonær maskin for den prisen. Eksempelvis GamingPcen til Komplett! Viss du virkelig omtrent bare skal spille er dette ett av det bedre alternativene! Bærbar maskin fordi du skal spille syns jeg er tullete. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Enig med de andre, men om du skal ha en bærbar, legg på litt over 500 og kjøp en Acer Ferrari 3200 på ITButikken.no. Det er en bærbar som har ganske bra egenskaper og et bra skjermkort (til bærbar å være) XenZor Lenke til kommentar
enirt Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Begynner faktisk å lure på om jeg skal kjøpe stasjonær.. Ok! Dere har overbevist meg! Går for stasjonær! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Lurt, da får du en ganske feit maskin for 15k! XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå