pæren Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Spiler ingen rolle. Bare koble den røde ledningen på vifta sammen med gul (12V) fra PSU. Den svarte kobler du sammen med en annen svart (jord)... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Det slår meg at du trenger å lese denne! jo, takk prøver og koble til i morra skal lese den greia etterpå jeg kobla vifta på minidrev kontakten er ikke sikker på om rød gikk mot gul og det Endret 30. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Det du og kan gjøre er å klippe kontakten å lodde på en spiker på hver kontakt som ikke er så store (de eg har brukt passer akkuratt sånn at de henger helt fint) isolere med teip (som meg) eller noe annet. så plugger du den røde i den gule (7v) og den svarte i den svarte (jord) og om natta plugger du den røde i den røde (5v). siden den da ikke lgaer så mye lyd. (kommer an på vifta da) EDIT: å du tar samme kontakten som du kobler til cdrom/harddisk etc. bare en som er ledig.. Endret 30. september 2004 av suprsid Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Det du og kan gjøre er å klippe kontakten å lodde på en spiker på hver kontakt som ikke er så store (de eg har brukt passer akkuratt sånn at de henger helt fint)isolere med teip (som meg) eller noe annet. så plugger du den røde i den gule (7v) og den svarte i den svarte (jord) og om natta plugger du den røde i den røde (5v). siden den da ikke lgaer så mye lyd. (kommer an på vifta da) EDIT: å du tar samme kontakten som du kobler til cdrom/harddisk etc. bare en som er ledig.. ok, tusen takk tenkte meg mere bryter jeg da slå vifta helt av på natta Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 En bryter er greit! Svart vifteledning til svart fra PSU, rød vifteledning til gul på PSU. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 har satt inn den ene vifta bare den andre igjen da Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Sånn har satt inn ale viftene det funker fett men bråker det som er kjekt med bryter Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg bytta min Q tec mot en North Q Hvilken idiot tar en Q-tec i bytte for en NorthQ? No offense ^^ Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg bytta min Q tec mot en North Q Hvilken idiot tar en Q-tec i bytte for en NorthQ? No offense ^^ Jeg bytta bare for støy da hehe også det med og bytte vifter i Q tecen virka litt dumt hvis noe var dumt har dataen på mye når jeg er borte også Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Du bør være glad du byttet, hvem fikk q-tecen? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Du bør være glad du byttet, hvem fikk q-tecen? tok viftene og lar den ligge til skrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå