Rockmann Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg bytta min Q tec mot en North Q og åpna den tenkte jeg skulle ta viftene Det er 2 pins tilkobling for viftene og jeg lurer på hvor jeg skal plugge dem ? Kan jeg klippe av den 2 pins tingen og feste ledningene i North Q strømforsyninga ? Noen som vet dette, dette er jo skumle greier hvis man gjør noe feil så tenkte jeg kunne spørre litt mer erfarne folk På forhånd takk Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) forskjellen mellom en 2 pins kontakt og en 3pins kontakt er den hvite ledningen som viser turtall, så det er ikke noe problem å feste en 2 pins vifte i en 3pins kontakt, så lenge den er festet til den røde og den svarte ledningen. lykke til Endret 30. september 2004 av suprsid Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 forskjellen mellom en 2 pins kontakt og en 3pins kontakt er den hvite ledningen som viser turtall, så det er ikke noe problem å feste en 2 pins vifte i en 3pins kontakt, så lenge den er festet til den røde og den svarte ledningen. lykke til ok men har ikke flere ledige 3 pins på hovedkortet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Kutt av fetstet, og bare ta det på en molex eller koble begge på en bryter! Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Kutt av fetstet, og bare ta det på en molex eller koble begge på en bryter! tror du det funker ? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 forskjellen mellom en 2 pins kontakt og en 3pins kontakt er den hvite ledningen som viser turtall, så det er ikke noe problem å feste en 2 pins vifte i en 3pins kontakt, så lenge den er festet til den røde og den svarte ledningen. lykke til enig.. det er ikkje mykje som skal til for at det skal funke nei! har gjort det selv... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) forskjellen mellom en 2 pins kontakt og en 3pins kontakt er den hvite ledningen som viser turtall, så det er ikke noe problem å feste en 2 pins vifte i en 3pins kontakt, så lenge den er festet til den røde og den svarte ledningen. lykke til enig.. det er ikkje mykje som skal til for at det skal funke nei! har gjort det selv... problemet mitt er at jeg ikke har flere 3 pins ledige ' det jeg lurer på er kan jeg klippe ledningen og koble den på en kontakt på strømforsyninga siden det står 12 volt på strømforsyninga det er en North Q 400 W Endret 30. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 jada trenger et ordentlig svar kan man ? koble den vifta på en strømforsyning ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det går gereit. har gjort det 50 ganger selv! Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Det går gereit. har gjort det 50 ganger selv! ok 50 ganger WOW dette blir min første : Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 jeg satser på at det er trygt og koble på strømforsyninga gjør det nå hvis dette er farlig svar fort Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 jeg satser på at det er trygt og koble på strømforsyninga gjør det nå hvis dette er farlig svar fort Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jada, det er trygt, som flere har påpekt her. Hvor tror du viftene får 12 ifra ellers da ? De går liksom bare via kretskortet Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 sorry for litt dobbelpost her altså, dataen var litt treg Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 det er ikkje farlig!! eg og har ogsågjort dette fleire ganger!! bare kobl den sammen med 12v.... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 det er ikkje farlig!!eg og har ogsågjort dette fleire ganger!! bare kobl den sammen med 12v.... det lukta svidd tok alt sammen ut og slo på maskinen ble litt redd prøver igjen i morra, men skal jeg plugge på den kontakten man plugger i harddisk ? eller den andre lille `? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det slår meg at du trenger å lese denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå