Raziel2p Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har hatt dette problemet i det siste. Såvidt jeg vet, begynte det når jeg installerte Adobe After Effects 6.5, som bruker OpenGL. Da sa det at den ikke kunne laste OpenGL. Gikk en stund uten problemer, helt til jeg prøvde Soldier of Fortune 2, et spill som går helt på OpenGL. Det sa det samme under opplastingsprosedyren: OpenGL Initizlization Failure. To play Soldier of Fortune II: Double Helix, please veryify that your card is OpenGL compilant. If it is, please update to the latest video drivers. See the readme.txt for more details. Og i konsollen står det som følger: GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem Spillet har funket helt fint før. Har prøvd Catalyst 4.7 opp til 4.9 og Omega-driverene, har avinstallert absolutt alt og så reinstallert, null resultat. Kortet er et Radeon 9700. Lenke til kommentar
albe Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Heh.. ATI-kort og OpenGL.. ATI sine drivere har ikke bare dårlig ytelse i OpenGL, de er også dønn ustabile. Når du skriver at du har avinstallert absolutt alt, har du prøvd å formattere og reinstallere Windows? Det burde funke. Sorry at jeg ikke var til mer hjelp. Albe, avgengig av OpenGL og ATI-hater Endret 30. september 2004 av albe Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 har du innstalert hovedkort drivere ? Lenke til kommentar
Raziel2p Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Ja, installerte VIA 4in1 driverne for noen uker siden. Formattering tror jeg jeg putter nederst på listen inntil videre Endret 30. september 2004 av ExC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå