Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp meg åpne ruter port!


Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å åpne ruter porter! Jeg har en speed touch isdn home ruter (oppriinnelig thomson), men når jeg søker etter ruterens instillinger slik som beskrevet HER får jeg beskjed at ikke denne adressen finnes (bruker firefox nettleser, har også prøvd med ie!).

 

Jeg vil åpne portene pga at jeg vil ha max fart når jeg bruker fildelings porgrammet azureus

 

Takk for alle inlegg

 

Mvh martin :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor har levert to versjoner av denne boksen, den ene en modemversjon og den andre en routerversjon. Hvis jeg ikke husker feil, så ble routerversjonen levert fra mars i år. Fikk du din før mars, så er det sannsynligvis modemversjonen. Har du modemversjonen, så er det ingen porter å åpne. Er usikker på om modemversjonen kan konfigureres, men kontakt Online Direkte så får du nok et svar.

Lenke til kommentar

Du er jo avhengig av at de som du laster ned fra gir høy hastighet ut, og at det er mange kilder til filen. Er det populære filer, med få kilder så blir ytelsen deretter. Jeg testet BT i sommer, med Shareaza som klient, og spesielt det med kilder virker som en av svakhetene med BT-nettverket. Liker selv eDonkey-nettverket, med f.eks. eMule som klient. eDonkey-systemet krever at du er litt tolmodig i begynnelsen av nedlastingen, men lar du det stå noen timer, så får du en brukbar hastighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...