Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Erfaringer med dongler

Anbefalte innlegg

Noen som har??

Noen som vet rekkevidde??

Skal ha de mellom 2 PC`er uten noen switch router elelr noe, Går det??

Jeg har bestilt de så ikke kom med noe andre anbefalinger. Jeg skal ha ene pc inne på datarommet og den andre ute i garasjen, Datarommet er vendt mot garasjen som er rett utenfor, vil dette gå??

EDIT: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120184&cks=PRL Er disse jeg mener da!!! hehehe

Endret av Snafu_pimp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NEI! De heter IKKE det. Rekkevidden kommer ann på så mye så det kan jeg ikke svare deg på.

Ja vel da.. de heter CNet Wireless LAN USB Dongle 11 Mbps 802.11b... what ever.. alle skjønner det når de trykekr på linken da..

Men takk uansett

EDIT:Det er mellom 10 og 20 meter ut til garasjen,,,, tror dere det går??

Endret av Snafu_pimp
Lenke til kommentar

Det kommer fremdeles ann på mye rart det Snafu!!!!! Hvor mange vegger er det, hvor tykke er de, hva er de laget av, hvordan kommer "donglene" som du kaller de å stå i forhold til hverandre osv osv.

Rekkevidden er allt fra 1 meter til 100 og mer enn det avhenging av de tingene jeg nevnte ovenfor.

Lenke til kommentar
hvis det er 2 stasjonære maskiner ville jeg nok installert pci kort med eksterne antenner koblet med kabler. Hvis du har det så kan du plassere antennene bedre enn "donglene" som blir sittende i en usb port.

Jeg har allerede kjøpt de... men jeg har usb forlenger kabler på 1.5 m så jeg plasserer donglen i vinduet og donglen fra den i garasjen skal jeg hnærmest mulig garasje porten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...