Pug Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har lyst til å ha R2D2 pipelyden som meldingslyd , og har søkt en del på google, men det eneste jeg har funnet er et par wav-filer, og de vil ikke mobilen min spille av (Siemens C65). Så jeg lurer på om noen vet om noen R2D2 midi-lyder? Eller evt. noen sider med en god del midi-filer som kan ha den? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Denne funker: www.home.no/toxic-5/r2d2.wav Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Denne funker: www.home.no/toxic-5/r2d2.wav *kremt* Han sa at wav filer ikke funker hos han.... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Denne funket faktisk Må ha væt noe galt med de to andre wav-filene jeg prøvde! Takk Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Denne funker: www.home.no/toxic-5/r2d2.wav *kremt* Han sa at wav filer ikke funker hos han.... *kremt* man må bare konvertere dem riktig.. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Denne funker: www.home.no/toxic-5/r2d2.wav *kremt* Han sa at wav filer ikke funker hos han.... *kremt* man må bare konvertere dem riktig.. *lol* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå