toss Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 siden min bugger seriøst i FF (og kanskje opera og andre nettlesere?).. dere ser sikkert hva som er galt, men det er det at footeren er veldig høy og befinner seg bak selve siden.. http://selvdiggeren2.t35.com/siden.html css: http://selvdiggeren2.t35.com/css.css har noen en løsning på problemet? takker for svar og, denne sider er ikke lagt ut for kritikk, jeg vet at den suger.. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Tror footer trenger clear:both; Så tenker jeg meg at det ordner seg. Lenke til kommentar
toss Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 funket fint det:) men nå ligger footeren helt oppe mot siden.. skulle helst vært litt mellomrom.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Sjekk Margin properties i boksmodell-spesifikasjonen Lenke til kommentar
toss Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 tingen er at den funker helt fint i IE men ikke i FF.. jeg lurer på om det går an å få de til å funke på samme måte.. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Eh, det funker i FF da. Eneste er den t35 hosting greia som følger med scrollen. Den er irriterende den. Hvilken versjon har du? Jeg har sett mange som klager på sider jeg får til å funke helt fint. En som klagde på www.abit.com.tw, men den funker da flott Endret 30. september 2004 av Mixel Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 @toss: du burde rydde opp i den CSS-en din. Du bruker mange ting dobbelt, med andre ord så blir den uødvendig stor. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 text-decoration: bold; er ingenting som heiter. Det du ser etter er font-weight: bold; Dessuten er det aldri lovlig å bruke to like egenskaper i en og samme stilregel Litt mange linjeskift i det stilarket, kanskje? border: opx; 0 og o er to forskjellige ting, det;) border: 0; er nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå