gurugutten Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hei! Har en compaq evo 610c, og har kjøpt meg en ram brikke til denne, men hvor skal den sitte? Må jeg dele hele greia, er jo tusen skruer Har byttet på andre bærbare og da har det som regel bare vært å åpne et deksel under batteriet. Men på denne finner jeg ikke ut av det. Noen som vet. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Makky Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Skru opp skruene som holder tastaturet! Hvis det ikke er en egen luke til ram'en under, så pleier den å sitte under tastaturet. Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 du har sikkert fått med en instruksjonsbok til pc'en, i den står det hvor rambrikken skal... Lenke til kommentar
guge Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Se kapittel 5.8 i manualen som finnes på http://h20000.www2.hp.com/bc/docs/support/...001_rev1_us.pdf Under tastaturet er det en luke nederst til venstre. Tok meg 2 minutter å finne det fra HP's hjemmeside. Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 guge, ikke vær negativ da, forumet er til for at folk skal få lov til å spørre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå