Pansergnom Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Druer, ananas, granateple... Kunne sikkert ramset opp x antall ting, men det er bare å gå i en vanlig butikk med bra utvalg, og så er det bare å gå amok Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 masse rart... AnAnAs for eksempel Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jordbær, men det er egentlig ikke en frukt. Det er en blomst, faktisk en rose Lenke til kommentar
tundra Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 banan er den beste og enkleste frukten å spise synes jeg. appelsin er for vanskelig, melon er for stor. granateple er og så utrolig godt, spesielt i en salat til f.eks. fiskemiddag. ananas er veldig godt spesielt på pizza, enkel å spise og - bare å åpne boksen... det er mange grønnsaker som er gode også, det er veldig godt med f.eks. gulrøtter, blomkål, brokkoli og agurk med dipp eller dressing til. fruktsalat er jo forresten helt fantastisk, en knallblanding: banan, eple, melon, sjokoladebiter, jordbær, ananas og fløtekrem eller iskrem oppå (eller begge deler) namnam, ble sulten nå jeg.... Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tomaten er din venn. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Banan, kiwi, plommeskall, epler+++ Egentilig alt unntat Avokado. Det er dritt. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Egentilig alt unntat Avokado. Det er dritt. Det er j*vli godt med guakamole da (mos avokado med guakamole-krydderblanding), det passer til alt. For dem som liker det da....Man har jo som kjent forskjellig smak Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Stjernefrukt er egentlig genialt, ellers er de fleste andre allerede nevnt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Fikk så lyst på frukt etter å ha lest dette emnet, så jeg fikk mamma til å kjøpe masse epler, druer, bananer ++ Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Banan, økologiske epler dvs epler som ikke er 2x normal størrelse og glinser, druer uten stein, appelsin, bråkkoli , tja .. Det jeg kommer på hvertfall Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Banan, selv om at den hevdes å være en særdeles usunn frukt sammenlignet med de andre. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Egentilig alt unntat Avokado. Det er dritt. Det er j*vli godt med guakamole da (mos avokado med guakamole-krydderblanding), det passer til alt. For dem som liker det da....Man har jo som kjent forskjellig smak Jeg tror også guacamole er godt. Men det er selve avocadoen uten noen ting jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Mango, banan, stjernefrukt og kiwi. Edit: og søte, gode appelsiner fra California og omegn. Endret 1. oktober 2004 av Purify Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Mango er skikkelig godt og sunt samtidig. Spiser masse frukt og bær jeg.. det er jo skikkelig godt da Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Røde epler fra naboens tre Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) (Steinfrie) druer, kiwi og epler. Spiser generelt mye frukt, er usikker på hvor mange om dagen. EDIT: Druene må helst være steinfrie Endret 1. oktober 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
blue days Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 nektariner slår alt!!!! ...også e epler, pærer, appelsiner, mandariner, fersken, druer osv. godt det og Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Et soleklart svar: ANANAS!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå