JBlack Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Sikkert gammelt nytt for the l33t, men jeg kom over denne i dag og syntes det var gode nok nyheter til å spre:ATI readies big Linux driver push. Bl.a gode nyhter for oss med AMD64. He said ATI?s priority was to make PCIe Linux drivers ready as well as provide support for AMD64. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg hadde ikke sett det før, men det virka som godt nytt ja.. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er ikke det akkurat det samme som var på forsida for en stund tilbake? Uansett, jeg tror det når jeg ser det. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Pøff, synes de tenker feil retning, og dessuten så tror jeg ikke ett sekund på gode ATi Linux-drivere før jeg faktisk erfarer det. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 ... it's just a freight train coming your way ... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 He said that ATI has three main goals for Linux. He said that ATI supports Linux which represents around four per cent of the market, and that the firm’s Linux efforts are proportional to the market. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det er jo fornuftig, driverene virker for ca 4%, og de har 4% ytelse i forhold til hva de kunne hatt. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 og http://www.theinquirer.net/?article=18816 Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Wow, holdt på og svelge tunga når jeg gikk inn på den linken. Så er det bare å finne ut hva som er bakdelen, er det spyware i de nye driverne :!: Lenke til kommentar
whoi Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Overraska over at de var så kjappe til å komme med nye drivere. Det som derimot ikke overraska meg var at de enda ikke har lagt til offisiell støtte for mobility radeon 9700. Men de la nettopp til støtte for mobility radeon 9800. De har kanskje ikke oppdaga at de har glemt noe midt i mellom? De gamle driverne har funka hos meg, men jeg har lagt merke til at det ikke funker for andre som har andre bærbare modeller med mr9700. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 *HOOOOT HOOOOOOOOOOOOOT* *TØFFETØFFETØFFETØFFF* *HOOOOOOT* Kan jo ha noe med at det ikke går å spille Doom 3 på driverene deres... mesa wantses tv-ut på laptopen. Virkelig. Kjører i dag frie drivere, 3d virker "helt greit" (dvs. ingen ytelse til å hoppe i taket av, men jeg har da 3d). Så alle helst vil jeg ha frie drivere med toppers ytelse + tv-ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå