FrenChie Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg likte designet jeg, får en del for pengene. Men dumt at det ikke var noe støydempende for hardiskene. Det er vibrasjonen(e) fra hardiskene som irriterer meg mest. Men uansett fin test, Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har lest at den Strømforsyninga som sitter i den kassa der er rimelig stille. Review: http://www.silentpcreview.com/modules.php?...rtid=131&page=1 Rangering i forhold til andre stille strømforsyninger: http://www.silentpcreview.com/article28-page3.html Veldig Off-topic: Jeg så litt på den støysammenligningen. Der var det en PSU som het Q-Technology. Er det samme merke som Q-Tec?? Har sett Q-Technology i flere utenlandske butikker, og prisnivået kan virke som Q-Tec. Noen som vet? Jeg tenker absolutt ikke på å kjøpe, bare lurte. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Man får det man betaler for Jeg ville villig ofret en tusenlapp om det tok vekk omså bare 20% av støyen man daglig utsettes for.. Sånt sliter på hjernen. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg må si det at jeg likte designet på denne kassen jeg. Kunne tenkt meg et stillere kabinett selv jeg, sitter med et kabinett med åtte vifter i, og selv om de ikke driver og bråker allverdens så er det mer en nok støy som det er. Men som enkelte andre sier her, kjøling på HD burde vært med, særlig siden jeg (og sikkert flere med meg) har en del HDer i maskinen etterhvert. Så, til han karen som mente det var bedre å modde et chieftech kabinett og stappe en 6-7 vifter i det. Jeg vet ikke om det du skrev var ironi eller hva, men litt av poenget med dette kabinettet er vel minst mulig støy, no? OG det er vel kanskje ikke så lett å oppnå med en viftefarm som du nevner, og jeg har tilsvarende kabinett (bare det at det er LePont og fritt for vindu) med åtte vifter. Som sagt, det er et kabinett man hører. Og til sist så er vel WAFen (Wife Acceptance Factor) på Nexus kabinettet en del høyere enn et skam-modda chieftech? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hehe WAFen.. første gang jeg har hørt.. men ontopic: noen som vet noen bedre\billigere kabinett som også er stille ? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hehe WAFen.. første gang jeg har hørt.. men ontopic: noen som vet noen bedre\billigere kabinett som også er stille ? Skulle ønske jeg kunne tatt æren for det uttrykket. Desverre kan jeg ikke det, og er ikke sikker på hvor det er, men det er et uttrykk som nok gir gjenklang for de av dere som er i et sånt parforhold jeg har hørt så mye godt om. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Noen som vet om kabinettet har bra kjøling? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ramlet innom denne testen etter at jeg så at Komplett hadde tilbud på det. Testen er grei den, men hva i all verden er det med de absolutt _ELENDIGE_ bildene?! Overeksponerte, dårlig klippet, blåskjær.. fikk nesten hodepine av å prøve å se på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå